מינויים

טלטלה בטוויטר: המייסד והמנכ"ל הודיע על פרישה

בפעם השניה: מנכ"ל ומייסד טוויטר צפוי לפרוש מתפקידו. נזכיר כי בעבר כבר עזב ג'ק דורסי את תפקידו כמנכ"ל החברה וחזר ב-2015, מאז שימש כמנכ"ל במקביל לחברת התשלומים החכמים שמנהל
מערכת ice | 
ג'ק דורסי (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ג'ק דורסי, pixabay)
מנכ"ל ומייסד טוויטר, ג'ק דורסי, צפוי להתפטר מתפקידו, כך לפי דיווחי חוץ שפורסמו ב-CNBC. דורסי משמש כיום גם כמנכ"ל טוויטר וגם כמנכ"ל חברת שירות התשלומים החכמים Square בבעלותו. נכון לעכשיו, לא ברור מי אמור להחליף את דורסי בתפקידו.
לא ברור מה סיבת הפרישה הפתאומית של דורסי דווקא בתקופה הזאת שטוויטר חווה צמיחה ועלייה במניות. אם אכן יפרוש מתפקידו, המנכ"ל הבא יצטרך לעמוד ביעדים הפנימיים האגרסיביים של טוויטר. החברה הודיעה מוקדם יותר השנה שהיא שואפת להגיע ל-315 מיליון משתמשים פעילים מדי יום עד סוף 2023 ולהכפיל לפחות את ההכנסות השנתיות שלה באותה שנה.
 
דורסי עמד בפני אפשרות של הדחה מתפקידו בשנה שעברה כשפול סינגר, בעלי אליוט מנג'מנט ביקש להחליף אותו. נזכיר, כי באותו אירוע, המשקיע והמיליארדר פול סינגר תהה האם על דורסי לנהל את שתי החברות הציבוריות, וקרא לו לפרוש מתפקיד המנכ"ל של אחת מהן, לפני שחברת ההשקעות תגיע לעסקה עם הנהלת החברה. דורסי, שהקים את ענקית המדיה החברתית, כיהן כמנכ"ל עד 2008 לפני שהודח מהתפקיד. הוא חזר לטוויטר כמנכ"ל ב-2015 לאחר שהמנכ"ל לשעבר דיק קוסטולו פרש מתפקידו. ברקע ההודעה הדרמטית, מניית טוויטר עלתה היום ב-3.48%, ושווי השוק של החברה עומד על 38.9 מיליארד דולר.
 
נזכיר כי דורסי מכר במרץ האחרון NFT של הציוץ הראשון בטוויטר, שהוא עצמו פרסם. ינה אסטבי, איש עסקים תושב מלזיה, רכש את גרסת ה-NFT (גרסה דיגיטלית רשמית, יחידה מסוגה במקרה זה) לציוץ הראשון של מייסד ומנכ"ל טוויטר, שהוא גם הציוץ במחיר מציאה של 2.9 מיליון דולר לאחר שזכה במכירה פומבית סוערת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה