יח"צ

סטארט-אפ נדל"ני: 3 משרדי יחסי ציבור התרחבו וצירפו לשורותיהם לקוחות חדשים

'נידר עוז' קיבל אליו חברת סטארט-אפ שפועלת לשיפור תדמיתנו בעולם. 'רומי' התחדש בחברה נדל"נית ו'דוניצה' - בחברה שמטפחת יזמים
המקבץ (צילום יח"צ)
משרד יחסי הציבור של נידר עוז, שמתמקד בעיקר בתחום המוזיקה והתרבות, קיבל באחרונה את תקציבה של קינטיס, חברת סטארט אפ א-פוליטית שפועלת לשיפור תדמיתה של ישראל בעולם. החברה מאגדת מגוון פרויקטים שמתנהלים בארץ ושמאוחר יותר מיוצאים לשוק הבינלאומי.
גם משרדו של עידו רומי קיבל לידיו תקציב חדש - של חברת הנדל\"ן BBK GROUP. בין לקוחותיה של החברה, שקיימת כ-4 שנים, ישנן קופת חולים מכבי ורשת מרפאות האסתטיקה שבבעלות רונית רפאל. בנוסף לטיפול באלה, החברה משכירה משרדי בוטיק במתחם גן העיר בראשל\"צ.
ולקינוח: דוניצה תקשורת קיבלה את תיק \'בית הספר לסטארטאפים\', ה-Founder Institute, שמגיע כעת לישראל. המיזם הבינלאומי, שמפעיל סניפים ב-22 ערים ברחבי העולם, הוקם לפני כ-3 שנים מתוך מטרה להוות גוף תומך ומדריך ליזמים בעלי פוטנציאל. מאז ייסודו הוא סייע בהשקתן של למעלה מ-490 חברות טכנולוגיה שונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה