סטארט-אפ נדל"ני: 3 משרדי יחסי ציבור התרחבו וצירפו לשורותיהם לקוחות חדשים

'נידר עוז' קיבל אליו חברת סטארט-אפ שפועלת לשיפור תדמיתנו בעולם. 'רומי' התחדש בחברה נדל"נית ו'דוניצה' - בחברה שמטפחת יזמים
 |  0
המקבץ, צילום: יח"צ
משרד יחסי הציבור של נידר עוז, שמתמקד בעיקר בתחום המוזיקה והתרבות, קיבל באחרונה את תקציבה של קינטיס, חברת סטארט אפ א-פוליטית שפועלת לשיפור תדמיתה של ישראל בעולם. החברה מאגדת מגוון פרויקטים שמתנהלים בארץ ושמאוחר יותר מיוצאים לשוק הבינלאומי.

גם משרדו של עידו רומי קיבל לידיו תקציב חדש - של חברת הנדל"ן BBK GROUP. בין לקוחותיה של החברה, שקיימת כ-4 שנים, ישנן קופת חולים מכבי ורשת מרפאות האסתטיקה שבבעלות רונית רפאל. בנוסף לטיפול באלה, החברה משכירה משרדי בוטיק במתחם גן העיר בראשל"צ.

ולקינוח: דוניצה תקשורת קיבלה את תיק 'בית הספר לסטארטאפים', ה-Founder Institute, שמגיע כעת לישראל. המיזם הבינלאומי, שמפעיל סניפים ב-22 ערים ברחבי העולם, הוקם לפני כ-3 שנים מתוך מטרה להוות גוף תומך ומדריך ליזמים בעלי פוטנציאל. מאז ייסודו הוא סייע בהשקתן של למעלה מ-490 חברות טכנולוגיה שונות.


הגב לכתבה
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
אייס דרושים + לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
תקציבאי/ת דיגיטל מקאן דיגיטל תל-אביב שלח קו”ח
Media Buyer אשכנזי זלצמן תל-אביב שלח קו”ח
הכי במדור
הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
הרשמה לניוזלטרים
עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה