יח"צ

ועד עובדי נמל אשדוד נלחם בתדמית: שכר את משרד היח"צ 'נאור תקשורת'

מקבץ התקציבים כולל את נאור תקשורת, goodnews, ניוז יחסי ציבור, ספיבק, BBDO IM, ודוניצה. וגם: לאיפה הולכים אייל מלמה ורייצ'ל פלדמן
צילום Getty images Israel
חברת נאור תקשורת, זכתה בתקציב ייעוץ התקשורת והיח\"צ של ועד עובדי נמל אשדוד, שזוכה בחודשים האחרונים לביקורת ציבורית קשה על התנהלותו. המשרד יעסוק בשיפור תדמיתו של הנמל והעברת עמדת העובדים לגבי המאבקים אותם הוא מנהל.
משרד היח\"צ goodnews בבעלותה של רותם שדה, קיבל 5 תקציבים חדשים ומעמיק את התמחותו בנושאי ההורות, ילדים ומשפחה. מדובר בתקציבים של מיבאל\'ה - מרכז המציע ליווי אישי והתפתחותי להורים, ילדים ומשפחה, תוך התאמה מלאה לכל ילד, הורה וצרכיהם האישיים. כמו כן יטפל המשרד בסטודיו לצילום של הצלמת יעל אלעד, המתמחה בצילומי ניו בורן של תינוקות שזה עתה נולדו; מתחם Developland המציע חוויה התפתחותית לתינוקות מגיל 0-2; מתחם \'היער\' בקניון רננים ברעננה המציע מסלולי הרפתקאות לגילאי 4-10; ו-Yoomba – חברה לריפודים מעוצבים ונשלפים למושב הבטיחות ולסלקל.
BBDO IM מבית גיתם, תעניק שירותי ייעוץ שיווקי לחברת מערכות התחבורה המתקדמות Mobileye בארץ ובעולם. BBDO IM תנהל את האסטרטגיה הציבורית בארץ ובעולם של Mobileye. הפעילות המשותפת תתרכז בפרויקטים תקשורתיים-שיווקיים בארץ ובעולם.
ניוז יחסי ציבור בבעלות רחל לרנר, קיבל את תקציבי היח\"צ של חברת \'אפריל השקעות פרטיות\' המתמחה בתחום השקעות בנדל\"ן למגורים בארה\"ב, משיקה קרן פרייבט אקוויטי חדשה לגיוס 20 מיליון דולר; וחברת \'קבין בית השקעות\' בבעלות רן קבין המתמחה בין היתר ביצירת ערך להשקעות על פי שיטת וורן באפט.
משרד יחסי הציבור ספיבק תקשורת יצירתית קיבל עוד 5 תקציבים חדשים. מדובר על תקציבי חברת איימיליון, רשת הגלידות אניטה, רשת הגלידות גולדה, פליישמן דלי, ומגזין urban culture שהפצתו החלה לאחרונה בתל אביב.
דוניצה תקשורת שבבעלות נחום דוניצה, יטפל בתקציב יחסי הציבור של תערוכת \'ביומד ישראל 2013\'. התערוכה תוקדש לתעשיית מדעי החיים - ביוטכנולוגיה ומכשור רפואי. האירוע נחשב לשני בגודלו מחוץ לארה\"ב בתחומי הביומד ויוצגו בו טכנולוגיות, מוצרים חדשים והפיתוחים האחרונים בתחום, מהארץ ומהעולם. מארגני האירוע הם חברת \'כנס\' והאיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות – IATI.
אייל מלמה ל\'לגאיה\', רייצ\'ל פלדמן ל\'אסטרטגיה עסקית\'
דובר ההסתדרות אייל מלמה, פרש מהארגון לאחר יותר מ-8 שנים, והצטרף כשותף למשרד \'לגאיה תקשורת ויעוץ אסטרטגי\', המטפל בין היתר בארגון העיתונאים החדש. מלמה יעסוק בתחומים השונים בהם מטפל המשרד, בדגש על ייעוץ בתחומים חברתיים כלכליים וניהול משברים ומאבקים, ייעוץ תקשורתי, אסטרטגי ותדמיתי.
מנהלת מערך יחסי הציבור הבינ\"ל של אוניברסיטת חיפה, רייצ\'ל פלדמן, מסיימת את תפקידה לאחר 4 שנים, ומצטרפת למשרד \'אסטרטגיה ערכית\'. פלדמן תנהל את מחלקת היח\"צ הבינ\"ל, שקיבלה את תקציבי רשת מחנות הספארי היוקרתיים \'אנטואה אנקופ\' בשמורות באפריקה, ואת הטיפול ביחסי הציבור של חבל פרספה היווני, בישראל. המחלקה הבינ\"ל כוללת מספר בעלי מקצוע הן בתחום החשיפה התקשורתית בחוץ לארץ עבור לקוחות עסקיים ועבור ארגונים.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חיים קוזניץ
    בתיה 03/2013/10
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מכירה את חיים מהמשרד שלו, מהפינה אצל שמעון פרנס, מרשת ב ומקול הנגב. פעם גם הדריך אותנו בקרואטיה. הפגנתי ידע רב וממש היה כיף איתו. איש חכם וכריזמטי במיוחד ! מבין המון בתקשורת - הרבה יותר מבעלי משרדים גדולים ומוכרים. אם הייתי צריכה יחסי ציבור לא הייתי חושבת פעמיים ופונה לנאור תקשורת. עובדי נמל אשדוד - הרווחתם
    סגור
  • עלוב כל כך (ל"ת)
    מישו 03/2013/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    אייל מלמה - דובר גרוע
    רונן 03/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל מלמה דובר גרוע שעשה נזק לציבור העובדים המאורגנים. חוץ מזה שהוא לא אתי לא בחייו המקצועיים וגם לא בפרטיים.
    סגור
  • 4.
    מטוקבקיסט 2
    השם ישמור 03/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאומן כמה עלובים אתם שם בנאור תקשורת. תמשיכו לטקבק את עצמכם לדעת - עובדי נמל אשדוד יודעים שעל זה אתם מבזבזים את זמנכם ?
    סגור
  • 3.
    לחקור כמה תיקים העביר אייל מלמה לגלי גבאי.
    פתאום נהיה שותף!!! 03/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוו!!!! כסף ציבורי!!!
    סגור
  • 2.
    רווח ענק לעובדי הנמל
    עובדת לשעבר 03/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבדתי בכמה משרדי יחצ ואף אחד לא מתקרב לנאור תקשורת. אומנם משרד יחסית קטן שיושב בשדרות, אבל מקושר מאוד לאנשים הנכונים ונותן לכל לקוח יחס מיוח ושירות שגם המשרדים הגדולים והמנוסים לא יודעים לתת. אגב, חלק מהקרדיט מגיע לחיים זיסוביץ שהיה שותף להקמה ועזב אבל גם בלעדיו חיים קוזניץ עושה עבודה מעולה. עובדי הנמל, הרווחתם.
    סגור
  • 1.
    טעות קשה של וועד עובדי נמל אשדוד
    נורית 03/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערי הרב שילמנו לחברת נאור תקשורת עבור עבודה שהיה נראה שאין לאיש מושג מה הוא עושה.
    סגור