יח"צ

קורס לדוברי ממשלה: כיצד להתמודד עם דילמות ובעיות בתפקוד היום-יומי

לשכת העיתונות הממשלתית (צילום לוגו)
לשכת העיתונות הממשלתית תעביר קורס ייעודי לדוברי הממשלה, שמטרתו להעניק לדוברי המשרדים ויחידות הסמך, כלים להתמודד עם דילמות, בעיות ושאלות שרובצות ביום יומם. הקורס ייפתח החודש ינואר ביוזמת לשכת העיתונות הממשלתית ויכלול 7 מפגשים עם עיתונאים ואנשי אקדמיה בתחום התקשורת.
הקורס יעסוק במגוון נושאים ויכלול גם ביקור במשרדי גוגל ישראל ובמערכת החדשות של ערוץ i24 NEWS. הדוברים ישמעו על מדיה חברתית מפיו של ראש מערך ההסברה הלאומי לירן דן, לשעבר סמנכ\"ל הניו-מדיה של \'חדשות 2\', על היערכות בזמן חירום מפי מנהל מטה ההסברה הלאומי ירדן ותיקאי, על תקשורת ורגולציה מפי עו\"ד תמי אלטשולר, ועל שקיפות עבודת הדובר מפיה של דוברת בית הנשיא איילת פריש.
בנוסף, קורס הדוברים יעסוק ביצירת באזז תקשורתי ללא קמפיין פרסומי. את הנושא יעביר גדי מרגלית, מנהל לשכת העיתונאות הממשלתית. עוד ישתתפו בקורס אייל חומסקי מבעלי משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי, כתבת \'חדשות 10\' נגה ניר-נאמן, ותמי שינקמן - שותפה ויועצת אסטרטגית במשרד רימון כהן שינקמן.
\"מדובר בקורס ראשון שלאחריו יהיה המשך גם למנכ\"לים וסמנכ\"לים בחברות ציבוריות\", מסר מנהל לשכת העיתונאות הממשלתית ניצן חן מסר, \"הלשכה שואפת באמצעות קורסים יוקרתיים ופעילויות נוספות אלה להפוך ליצרנית תוכן ולגורם משפיע ומתווה דרך בעולם התקשורת הישראלי\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יוזמנ ברוכה (ל"ת)
    משה 01/2014/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור