יח"צ

המקבץ: 'גולדפינגר' עם חברת הפארמה טקדה, תווית עם 3 תקציבים חדשים

כתבי אייס | 
זזים ב-PR (צילום: Getty images Israel) (צילום Getty images Israel)
משרד גולדפינגר תקשורת יטפל בתקציב יחסי הציבור ובפעילות הדיגיטלית של חברת טקדה יפן, מחברות הפארמה המובילות בעולם. \'טקדה\' הכריזה בחודש דצמבר האחרון על פתחה נציגות בישראל.

לדברי מנכ\"ל גולדפינגר תקשורת, טל גולדפינגר, \"אנו בטוחים כי ניסיוננו הרב בתחום הבריאות יסייע לחברה להצליח בכניסתה לשוק הישראלי. יכולתנו להציע פתרון שלם הכולל יעוץ אסטרטגי ותקשורתי וכן פעילות מקצועית בעולמות הדיגיטליים, מהווים יתרון יחסי עבור לקוחותינו בתחום\".

אריה קרמר, מנכ\"ל \'טקדה\' ישראל, הוסיף כי \"לאחר בחינה של מספר חברות מובילות בתחום הייעוץ התקשורתי והיח\"צ, בחרנו ב\'גולדפינגר תקשורת\' כשותפים מקצועיים בתחום, זאת לאור ניסיונם הרב בעולם הבריאות והפארמה ובשל האתגרים המשמעותיים של הכניסה לפעילות חדשה בישראל\".

ואילו משרד תווית יחסי ציבור קיבל 3 תקציבים חדשים: דף הזהב - 2144, בר Fetish TLV ומסעדת הבר קיימא. מנכ\"לית תווית יחסי ציבור, יפעת לדר, הוסיפה כי המשרד יטפל ב-3 מופעי יום העצמאות השייכים לקבוצת סברס: שלישיית מה קשור, קובי מימון ושלומי קוריאט.
תגיות גולדפינגר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה