יח"צ

בצל הביקורת הציבורית: אייל פרדיס ידברר את פורום מנכ"לי תאגידי המים

לצד ניסיונות החקיקה לסגירת תאגידי המים, הוחלט כי פרדיס, שמשמש גם כדובר 2 תאגידי מים, ינהל את הקמפיין התקשורתי נגד שינויים מבניים אלה
אייל פרדיס (צילום: נדב אלקלעי ) (צילום נדב אלקלעי)
כשברקע הניסיונות החוזרים ונשנים לסגור את תאגידי המים העירוניים, החליט פורום מנכ\"לי תאגידי המים למנות את אייל פרדיס לדובר ולמי שינהל את הפעילות התקשורתית של התאגידים.
פרדיס שימש בעבר כדובר ההסתדרות, יועץ תקשורת ב-3 משרדי ממשלה, וב-4 השנים האחרונות הוא דובר התאגידים מי כרמל ופלגי מוצקין. הוא נבחר לדובר פורום המנכ\"לים של 53 התאגידים הפועלים בישראל.
פרדיס ינהל גם את הקמפיין התקשורתי מול הצעות שונות לסגירת התאגידים או שינויים מבניים בהם, והביקורת הציבורית ההולכת וגוברת על מחירי המים שהולכים ומאמירים. על שולחן הכנסת הונחה הצעתה של ח\"כ מירי רגב (הליכוד ביתנו) לסגירת התאגידים. בשבוע שעבר היא החליטה לדחות את הגשת ההצעה, וזאת לאחר שהדעות על המהלך חלוקות - האם סגירת התאגידים והחזרת האחריות על המים לידי הרשויות המקומיות, תוביל לירידה במחיר המים.
תגיות אייל פרדיס
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דובר לכל תאגיד
    גילה 05/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואיך תסבירו את זה שיש דובר בכל תאגיד שאוכל על חשבוננו אבל לא עושה כלום.. ובסוף עוד שוכרים משרד חיצוני. כמה הפעם זה יעלה לנו בחשבון המים????
    סגור
  • 1.
    יפה מאד (ל"ת)
    אנונימי 05/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור