יח"צ

מנהלת ליגת העל נמצאת בשלבי הקמה: בחרה בקובי ברדה לשמש כדובר הארגון

הדובר לשעבר של הפועל ת"א ומכבי נתניה, ומי שחתום בין היתר על ליגת החופים, נבחר היום לתפקיד, בגוף החדש שאמור לקדם את הכדורגל הישראלי
קובי ברדה, הדובר הנבחר של מנהלת ליגת העל (צילום: קובי אליהו) (צילום קובי אליהו)
איש יחסי הציבור קובי ברדה נבחר לדובר מנהלת ליגת העל בכדורגל - כך נודע לאייס. ברדה קיבל הודעה על כך היום (יום א\'), והוא צפוי להיכנס כבר השבוע לתפקידו החדש בגוף שהולך ומורכב בימים אלו.
מנהלת ליגת העל הוקמה בתקופה האחרונה, ומטרתה לטפל בכל ההיבטים הקשורים בתפעול ליגת העל והליגה הלאומית בכדורגל. בין היתר מדובר על עיסוק בזכויות השידור של משחקי הליגה בטלוויזיה, הזכויות בדיגיטל ושיווק הליגה - שזוכה ליחסי ציבור רעים בשל האלימות במגרשים ואיכות הכדורגל. כיו\"ר המנהלת נבחר איש הפרסום יורם באומן.
אין זה הממשק הראשון של ברדה עם עולם הכדורגל. הוא שימש כדובר הפועל תל אביב ודובר מכבי נתניה. עוד לפני כן היה סגן דובר עיריית תל אביב ודובר עיריית נתניה במשך 5 שנים.
במהלך עבודתו בצמוד לראש עיריית נתניה מרים פיירברג, היה ברדה, שמחזיק במשרד היח\"צ \'בר-דעה אסטרטגיה שיווקית\', מהיוזמים של ליגת החופים הישראלית, שנערכת מדי קיץ זו השנה השביעית בחוף פולג. בקיץ שעבר הוא היה קצין התקשורת באצטדיון נתניה במהלך אליפות אירופה עד גיל 19.
קובי ברדה אישר את הפרטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה