יח"צ

המקבץ חוזר// מגבונים לתינוקות, ערכה חד פעמית לברית מילה ועומר אדם

מי קיבל מה? קבלו את התקציבים החדשים של goodnews, אורית שחם-וולך ורוז רוה. וגם: על התקציב המשותף של המשרדים FPCI ודוניצה תקשורת
כתבי אייס |  1
המקבץ של אייס (צילום Getty images Israel)
*** משרד יחסי הציבור goodnews בבעלותה של רותם שדה יטפל במותג מגבוני התינוקות FRESHONES שיוצא עם פיתוח חדש של מכסה רב פעמי למגבונים. עוד בתחום הצרכנות, מטפל המשרד במותג Smart Trike המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תלתי-אופן לגיל הרך. בתחום הצרכנות והבריאות, קיבל המשרד את מותג מילה טובה - ערכה סטרילית לשימוש חד פעמי לביצוע ברית מילה. המשרד יטפל גם במותג Developland, מתחם חוויתי להתפתחות תינוקות ברמת השרון וב-FUTURECELL המייבאים ומשווקים גאדג\'טים, אביזרים לסלולר ומוצרים טכנולוגיים נוספים.

*** משרדי יחסי הציבור FPCI בניהולה של מיכל מרמרי, ודוניצה תקשורת בניהולו של נחום דוניצה, זכו בתקציב יחסי הציבור של התערוכה החקלאית אגריטך. התערוכה והכנס הנלווה אליו ייערכו בין 28-30 באפריל 2015 במרכז הכנסים בתל אביב. לפי הערכות, אגריטך תמשוך כ-30 אלף מבקרים, מתוכם כשליש מחו\"ל. FPCI יטפל ביח\"צ חו\"ל ואילו דוניצה - ביח\"צ המקומי.

*** משרדה של אורית שחם-וולך החל לטפל בתקציבי יחסי הציבור של מטבחי סמגל, שמתכננים ומעצבים מגוון סגנונות של מטבחים, ושל רשת שוורץ הום קולקשיין המתמחה בעיצוב של פרטי ריהוט ואביזרים לבית בהתאמה אישית.

*** משרד יחסי הציבור רוז רוה המתמחה בתחום האופנה, הטיפוח והלייף סטייל, יטפל בתקציב המותג החדש של הזמר עומר אדם - חברת green, שתשווק מוצרי שיער לעיצוב וטיפוח השיער למספרות נבחרות בארץ. את החברה הקים אדם בשיתוף עם הסוכן שלו אסף אטדגי. ממשרד רוז רוה נמסר: \"אנו שמחים על הצטרפותו של עומר למשפחתנו ובטוחים שיצליח בתחום העסקי כפי שהצליח בתעשיית המוזיקה\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגבונים לחים לתינוקות
    שילונדע 16/11/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לח. גם טואלט. גם לקטנים. וגם יציאה. טואלטאלך
    סגור