יח"צ

'התנועה' מתפרקת, אבל יש דובר חדש: רועי נוימן ידברר את היו"ר ציפי לבני

נוימן, דובר המחאה החברתית, ידברר בשוטף את לבני, ויעבוד תחת יועצת התקשורת והאסטרטגיה מיה בנגל - זאת לצד המערך התקשורתי של 'העבודה'
עוד דובר. ציפי לבני (צילום ארז חרודי – עושים צילום)
בחירות 2015
בחירות 2015
למרות שהתנועה מתפרקת, והיו\"ר חברה לריצה משותפת עם מפלגת העבודה, מערך התקשורת של הסיעה מתוגבר. רועי נוימן מונה לדובר מטה \'התנועה\' ויטפל גם בדוברות השוטפת של יו\"ר המפלגה ח\"כ ציפי לבני במהלך מערכת הבחירות.
נוימן יעבוד תחת יועצת התקשורת והאסטרטגיה מיה בנגל וכחלק ממטה הבחירות המשותף - הרצוג-לבני. יש לציין כי מפלגת העבודה מפעילה מערך שלם של דוברות , שכולל את משרד הייעוץ התקשורתי פאר&לוין, עופר נוימן - דוברו של בוזי\' הרצוג, דובר המפלגה דניאל הרוש, וראש מטה הבחירות אייל שוויקי.
בשנתיים האחרונות עבד נוימן עם ח\"כ מיכל רוזין ממרצ, בארגון ONE VOICE. עוד לפני כן היה פעיל מרכזי ודובר המאבק החברתי בקיץ 2011.
\'התנועה\' זכתה בבחירות 2013 ב-6 מנדטים. בשבוע שעבר הודיעו 2 חברים על פרישה מהחיים הפוליטיים - עמרם מצנע ומאיר שטרית. 2 חברי כנסת נוספים פרשו מ\'התנועה\' משום שלא הסכימו לחבירה למפלגת העבודה - אלעזר שטרן ודוד צור. לבני וח\"כ עמיר פרץ ירוצו במסגרת מקומות משוריינים ברשימת העבודה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיה בנגל עושה נזק - מעוררת אנטי חזק (ל"ת)
    נורי 01/2015/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור