יח"צ

גוף דוברות חדש להתאחדות בוני הארץ: שי פאוזנר ינהל, קרן מיכלין הצטרפה

ההתאחדות, לשעבר התאחדות הקבלנים, מקימה מערך דוברות ויחסי ציבור פנימי שיפעל תחת אגף הקשר עם הקבלן שבראשו עומד הסמנכ"ל שי פאוזנר
שי פאוזנר (צילום יח"צ)
התאחדות בוני הארץ, לשעבר התאחדות הקבלנים, מקימה מערך דוברות ויחסי ציבור פנימי. המערך החדש יפעל בהתאחדות תחת אגף הקשר עם הקבלן שבראשו עומד סמנכ\"ל ההתאחדות, שי פאוזנר .
למערך החדש הצטרפה יועצת התקשורת, קרן מיכלין ששימשה קודם לכן יועצת במשרד רונן צור תקשורת ואסטרטגיה ובעבר הקימה וניהלה פרויקטים בתחום הרשתות החברתיות. ‬‬
ב-17 השנים שקדמו להגעתו להתאחדות, שימש פאוזנר כעיתונאי בתחום הכלכלי בכלי תקשורת שונים בהם מעריב וגלובס, היה עורך הראשי של אתר Bizportal ובתפקידו הקודם שימש כעורך הנדל\"ן של עיתון כלכליסט של קבוצת ידיעות אחרונות.
מנכ\"ל התאחדות בוני הארץ, עו\"ד אליאב בן שמעון : \"ההתאחדות מתמודדת כיום עם אתגרים חדשים, לא פשוטים, שהינם תוצאה של מדיניות אותה מובילים מקבלי ההחלטות בענף. לאחר בחינת אפשרויות שונות קיבלה הנהלת ההתאחדות החלטה להקים מערך דוברות פנימי שיבצע את פעילויות התכנון והליווי התקשורתי למאבקים, יוזמות החקיקה, והשירותים שהיא מעניקה לחבריה - הקבלנים וחברות הבנייה בישראל\".
התאחדות בוני הארץ היא הגוף היציג היחיד של העוסקים והמעסיקים בענף הבנייה בישראל, על תחומיו השונים. חבריה מאוגדים ב-14 ארגונים מקומיים ברחבי הארץ הפועלים ב-3 אגפים מקצועיים: אגף יזמות ובנייה, אגף הבנייה בענפי התשתיות ואגף בנייה חוזית של קבלני הביצוע. בתפקידיה המרכזיים פועלת ההתאחדות לקידום חקיקה והסרת חסמים הפוגעים בענף הבנייה והתשתיות, בליווי וייעוץ מקצועי לחבריה, בהכשרה מקצועית ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שי פאוזנר מגיע עשר של בן אדם איש מקצוע
    סרג' 02/2015/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כלכליסט הפסידו שלא נתנו לו יותר שישאר מדור הנדלן שלהם לא מוביל כמו בזמנו של שי
    סגור