יח"צ

3 שנים לאחר שהתאחדו: דסי וגנר ועמית סנדיק החליטו לפרק את המשרד המשותף

לפני מספר ימים עזבו 2 נשות היח"צ הוותיקות את המשרד ששכרו יחדיו ביד אליהו, ויצאו לדרך חדשה - ונפרדת. סנדיק: "כל אחת החליטה לחזור למקורותיה"
אלכסנדר כץ |  2
וגנר סנדיק (צילום לוגו)
משרד יחסי הציבור וגנר סנדיק אסטרטגיה תקשורתית התפרק. לאייס נודע כי בעלות המשרד, דסי וגנר ועמית סנדיק, החליטו להתפצל "ברוח טובה" - לדברי גורם, ובימים האחרונים עזבו את המשרד ששכרו יחדיו בשכונת יד אליהו. 
לפני 3 שנים החלו וגנר וסנדיק לשתף פעולה. לשתיים ניסיון רב שנים בענף היח"צ, כאשר סנדיק עבדה ברהב תקשורת ולימים פתחה את משרדה. ואילו וגנר הקימה את משרדה לאחר שנפרדה משותפתה לשעבר, עדנה גרינשטיין. 
עם האיחוד, בין לקוחות החברה נמנו בית ליימן-שליסל, נוקיה, ביטוח ישיר, אינטל, בית ההשקעות אלטשולר-שחם ועוד. בשיאו היו למשרד 30 לקוחות, ועם פיצולו של המשרד המאוחד - עבדו בו 12 עובדים. בחודשים האחרונים החליטו הצדדים לפצל כוחות, ובימים האחרונים הסתיים שיתוף הפעולה בין הצדדים. 
במשרד החדש של סנדיק כ-10 עובדים, והיא נשארה עם 25 לקוחות, בהם חברת התעופה איבריה, מאיר חברה למכוניות, אולג'ובס, הונדה, הרץ, ליימן-שליסל, לפידות מדיקל ועוד.
אצל וגנר עובדים בפורמט החדש 4 עובדים, ובין כ-20 לקוחותיה אפשר למנות את אמריקן אקספרס, אלטושלר שחם, מסעדת מסה, חברת הדירוג מעלות, חברת פריוריטי, והסטראפים של אורי לוין - מייסד ווייז. גורמים גם אומרים כי וגנר תמשיך ללמד בבינתחומי, ותמשיך בעבודת הדוקטורט שלה. 
את תגובתה של דסי וגנר לא ניתן היה להשיג. עמית סנדיק אישרה את הפרטים לאייס, ואמרה כי "השותפות הסתיימה בסך הכל בסדר גמור. עברתי למשרדים חדשים ויפים באותה שכונה, כשהפרוצדורות ביננו הסתיימו. כל אחת החליטה לחזור למקורותיה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלטשולר שחם? באמת (ל"ת)
    אלדד 07/2015/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אין כמו אהבת נשים.. (ל"ת)
    דנה 07/2015/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור