יח"צ

איך אתם מחכים לזה: המקבץ חוזר – עם תזוזות בתחום היקבים, ויקיפדיה וקורקינטים

והפעם במקבץ של אייס – זאביק דרור, קאצ'קעס, משרד רימון כהן שינקמן, מסר אסטרטגיה תקשורתית, מינגלינק, ליבנת נזרי ואורי נחום. כנסו כנסו
כתבי אייס |  3
*** תקציב יחסי הציבור של יקבי כרמל ויקב יתיר עובר למשרדו של זאביק דרור, ויטופל במחלקת הקולינריה והיין, בניהולן של דניאל דובשני ואור-לי מדמון.
תקציב יקבי כרמל נוהל עד לאחרונה על ידי שלמור תקשורת ולאחר מכרז פנימי, נבחר משרדו של דרור. יפעת רוזנברג, מנהלת השיווק של יקבי כרמל, מסרה כי "משרדו של זאביק דרור מוביל כיום את תחומי הלייף סטייל, צרכנות והקולינריה ולכן נבחר לטיפול ביקב".
משרד של דרור הוקם לפני 13 שנה ומתמחה בלייף סטייל וצרכנות, עם לקוחות כמו קבוצת קניוני עזריאלי, רשת אי דיגיטל, קלאב מד, קבוצת רנואר, קבוצת הוניגמן, קבוצת קרליין ועוד.
*** ואילו משרד קאצ'קעס יחסי ציבור ותקשורת צירף את תקציב יקב יפו. המשרד שבבעלותן של אפרת לב ויעל גלנטי, זכה גם בתקציב יבואנית הבירות Norman Premium, תקציב היח"צ של מסעדת השף אדלינה של משפחת אופנהיימר, הממוקמת בקיבוץ כברי, ותקציב בית הקפה המיתולוגי בנהריה פינגוין החוגג 75 שנים להיווסדו.
'קאצ'קעס' מטפל במגוון לקוחות בוטיק מתחום הלייף סטייל, מזון ומשקאות, טיפוח, קוסמטיקה, איכות חיים וכן מתחומי החוויה והתיירות.
*** מחלקת ההיי-טק ברימון כהן שינקמן נבחרה להוביל את תקציב יחסי הציבור של עמותת ויקימדיה בישראל. את המחלקה מנהלות מיכל זילבר ועידית רוזנברג.
עמותת ויקימדיה ישראל פועלת בשיתוף פעולה עם קרן ויקימדיה הבינ"ל לקידום הידע וההשכלה בישראל ולהנגשת תכנים במגוון רחב של תחומי ידע. פעילות העמותה מתמקדת בוויקיפדיה ומיזמים נוספים של קרן ויקימדיה העולמית (ויקימילון, ויקיטקסט, ויקישיתוף ואחרים). באמצעות מיזמים אלה, מקדמת ויקימדיה ישראל איסוף, יצירה והפצה של תכנים חופשיים.
*** משרד מסר אסטרטגיה תקשורתית בבעלותו יאיר גבע, ינהל את תקציב יחסי הציבור והדיגיטל של שותפות חיפה-בוסטון, שמשמשת כזרוע הישראלית לפעילות הפילנתרופית של ארגון ה-CJP, הפועל בקרב יהדות בוסטון כבר למעלה מ-20 שנים
בין לקוחות 'מסר אסטרטגיה תקשורתית' אפשר למנות את ארגון עובדי לאומית, חברת 'סלע בינוי', מועדון המטפסים הישראלי ועוד. יאיר גבע מסר: "אנחנו נרגשים להתחיל בשיתוף הפעולה עם השותפות, שמקדמת ומובילה עשרות רבות של פרויקטים ופעילויות לטובת קידום אוכלוסיות בחברה הישראלית ולהצמחת דור הנהגה צעיר. אנחנו בטוחים כי יחד נצעד להצלחות רבות והישגים".
*** משרד היח"צ מינגלינק קיבל 4 תקציבי שיווק ויח"צ: רשת 'המדרשה לאופנה', חנות תכשיטי היוקרה JANSAN, חברת קרדו נציגת NopCommerce Israel, וחברת R-Net - שותפתה העסקית של מייקרוסופט ישראל. עבור קרדו ו-R-NET תנהל מינגלינק את פעילות שיווק האון ליין השוטפת, כולל רשתות חברתיות ובלוגים.
לדברי רינת בן סימון, מנכ"לית מינגלינק: "צעד אחר צעד טיפחנו ובנינו מוניטין בעולם הווירטואלי, באמצעות הידע והמקצועיות שרכשנו עם השנים. כיום החברה עולה שלב ומצרפת לקוחות מכובדים שרוצים לבסס את נוכחותם בערוצים הדיגיטליים ולהפוך למותגים מובילים בתחומם".
*** תקציב חדש למשרד ליבנת תקשורת שבבעלותה של ליבנת נזרי: מדריך הטיולים שיחור. נזרי היא בעלת 15 שנות ניסיון באסטרטגיה, דוברות ויחסי ציבור, ובעבר הייתה יועצת תקשורת בגיתם שם שימשה כדוברת אישית של ארקדי גאידמק, דוברת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ועוד. בכנסת הייתה דוברת ועדת הכלכלה בכנסת ודוברת יו"ר הוועדה בזמנו, כרמל שאמה. בשנה האחרונה ליוותה קמפיינים ברשויות המקומיות בפתח תקווה, בת ים ומזכרת בתיה ושימשה כיועצת תקשורת חיצונית לח"כ גילה גמליאל.
*** משרדה של אורי נחום, אורין תקשורת, החל לטפל בתקציב היח"צ של מיקרו ישראל - מותג הקורקינטים השוויצרי. המותג נוסד ב-1996 ומספק קורקינטים ואביזרים נלווים ליותר מ-70 מדינות, בהן ישראל.
תקציב זה מצטרף לתקציבי המשרד שמתמחה בתחומי הצרכנות, ילדים, עיצוב ונדלן ומטפל בחברות נוספות כגון משחקי יצירה ארדע, פליימוביל, הסברו, רשת ג'לה, חברת טרגו ובית המכירות הפומביות אישתר. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זאביק דרור אימפיריה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    יבנאי 07/2015/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מינגלינק עושים עבודה מעולה
    לקוח מרוצה 07/2015/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממליץ בחום לכל מי שיש לו עסק קטן/בינוני שרוצה לתת לו בוסט שיווקי משמעותי.
    סגור
  • והלקוחות קוראים אייס?
    אבנר 07/2015/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה עלובים אתם
    סגור