יח"צ

מקבץ התקציבים של אייס: מי פתח מעולה את אוגוסט, ומי יעבוד עם מונטיפיורי

פסטיבל חוצות היוצר, חמי-געש, בייבי סטאר וכרם מונטיפיורי הם רק חלק מהתקציבים שהחליפו ידיים. השבוע במדור: מרום תקשורת, goodnews, אריאלה טסלר ודדי בן מנחם
כתבי אייס | 
המקבץ של אייס (צילום Getty images Israel)
*** את החודש התחילו במרום תקשורת עם 6 תקציבים חדשים: היח"צ של חגיגות ה-40 לפסטיבל חוצות היוצר; אירועי 'הקהל' של החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי; מרחצאות וספא חמי-געש; קבוצת טובול קרמיקה; מוצרי הטיפוח ובוטיק SEPHIRA במלון וולדורף אסטוריה; ואתר האלכוהול PANECO.COM.
טל מרום-מלובץ, הבעלים ומנכ"ל מרום תקשורת, מסרה כי "המשרד צבר ניסיון רב והתמחות מעמיקה בנושאי התרבות, תיירות וצרכנות והלקוחות החדשים משתלבים היטב עם הלקוחות הקיימים". 
*** משרד היח"צ goodnews בבעלות רותם שדה יטפל ברשת הדיסקאונט למוצרי תינוקות בייבי סטאר. הרשת שמציעה מגוון של מוצרי תינוקות מהגיל הרך עד גיל 3, מונה 4 סניפים בבארות יצחק, ברמת גן, בראשון לציון ובקניון רננים ברעננה.
*** משרד תקשורת שיווקית ויחסי ציבור של אריאלה טסלר קיבל את ניהול יחסי הציבור של יקב כרם מונטיפיורי. מדובר על יקב בוטיק שבבעלות ארנון גבע ומשפחת מונטיפיורי, והוא מציע 6 סוגי יינות. משרדה של טסלר עוסק במתן שירותי יחסי ציבור ותקשורת שיווקית, ליווי וייעוץ שיווקי ותקשורתי לחברות ישראליות במגוון רחב של תחומים.
*** משרד דדי בן מנחם תקשורת ויחסי ציבור יטפל ב-Galooli - קבוצה ישראלית המתמחה בפיתוח פתרונות חכמים לשליטה מרחוק על ציי רכב ואתרי סלולר, בשווקים בינ"ל. החברה נוסדה ב-2009  על ידי רונן בראל ואיתמר מולצ'דסקי, מעסיקה כ-100 עובדים, ויש לה כעת כ-4,000 לקוחות עסקיים ב-30 מדינות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה