יח"צ

דנקנר על התקרית ב'פרונטו': "השף ניסה לעשות יח"צ על הגב שלי". ויש גם סקר

פרשת זריקתו של איש העסקים מהמסעדה, ממשיכה להסעיר את הרשתות החברתיות. מה עוד אמר דנקנר ל-Bizportal, ויש גם סקר: מי הצד הרע בסיפור
גיא בן סימון |  3
נוחי דנקנר (צילום לילך צור)
מה באמת קרה שם במסעדת פרונטו בערב שישי? פוסט שכתב שף המסעדה דיוויד פרנקל על כך שזרק מהמסעדה את נוחי דנקנר משום ש"שהתנהג בביריונות לצוות שלי", הצית כותרות בסגנון "דנקנר סולק מהמסעדה לאחר שהתנהג בביריונות", כאשר הראשון שפרסם את הדבר היה ניב גלבוע. מאידך, בשיחה עם Bizportal, סבור דנקנר כי השף ניסה לעשות יח"צ על הגב שלו. אנחנו בספק, לפחות לגבי עניין היח"צ למסעדה. הנה הפרטים, וגם כמה דברים שהיו מאחורי הקלעים במהלך סופ השבוע בעניין הזה...
אתמול פרסם פרנקל בפייסבוק (במקום זה הראשון שנמחק) לפיו דנקנר ומשפחתו התנהגו בחוסר כבוד לעובדיו, עת ביקש להחליף את המנה: "נכון הלקוח תמיד צודק.... עד השלב שבו הוא מתייחס בחוסר כבוד לעובדים שלי. הוא גורש מהמסעדה לא בגלל שהחזיר מנה או שהתלונן על המוזיקה. הוא גורש כי הוא השפיל עובדים שלי והתנהג אליהם בהתנשאות וזה לא נסלח. מלצרית היא לא משרתת. וגם אם הוא עשיר עולם והיא בחורה שמרוויחה את לחמה במלצרות - זה לא נותן לו את הזכות להתנהג אליה באופן שלא מכבד אותה ובטח לא מכבד אותו. שעה אחרי שעזב את המסעדה, התקשר להתנצל, שזאת גדולה של אדם בעיניי, לדעת להתנצל. לכן גם הורדתי את הפוסט מיד. אך הנזק התקשורתי כבר נעשה. נכון, יכול להיות שלא הייתי צריך להעלות את הפוסט מלכתחילה.... לילה טוב ושבוע שקט".
בשיחה עם Bizportal מסר דנקנר כי "אינני עוסק עוד בנושא ארוחת הערב המצערת בפרונטו. בוודאי שלא הייתה כל בריונות מצידנו, לחשוב כך זה הזוי ממש. אבל היה ללא ספק נסיון של השף לעשות יח״צ על הגב שלי".
ל-Bizportal גם נודע כי השף פרנקל ניסה למנוע את פרסום הפוסט שלו בתקשורת, מה שעשוי להעיד על כך ששלא בהכרח היה פה ניסיון לעשות הון תקשורתי מזריקתה מהמסעדה של אישיות מוכרת. בכל מקרה, על פי השיח ברשתות החברתיות, קשה להאמין כי אם כן הייתה מחשבה כן לזכות ל-PR, הרי שהתוצאות לא צלחו, וזאת משום שבהחלט ניתן לראות ביקורת על התנהלותו כלפי דנקנר, או בכלל - התנהלות מול לקוחות.
ומה אתם חושבים על התקרית הזאת?

תגיות נוחי דנקנר
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איזה שף בעולם היה מפרסם פוסט כזה?
    סיגל 01/2016/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף שף שמכבד את עצמו לא היה מעז לפרסם פוסט כזה. תסגור את העניינים מול הלקוח. דנקנר צודק. גם אם התנהג לא יפה ולא מכובד, השף ניסה לעשות יח"צ על חשבונו. עלוב.
    סגור
  • 2.
    השף הרעה
    שש 01/2016/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כך לא מיתנהגים בושה למיסעדה כזאת אני היתי מחרימה את המקום גועל נפש
    סגור
  • 1.
    שף מנוול. ואם מישהו התבשם אצלו מבקבוק יין שעלה בטח כמה אלפים ?!
    ברנע 01/2016/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צא ותנזוף. מי אתה שתגרש מישהו ?
    סגור