יח"צ

למה מנכ"ל המשרד נאלץ להיכנס לבובה של "דן החסכן" באירוע של בנק הפועלים?

המעבר לנס ציונה, הנסיעות בעולם בגלל האישה השחקנית, האהבה לבישול והחוויה עם 50 cent. אורן פלדמן ואור לובושיץ - מנכ"לים משותפים ב-G-CONVERSATION, הם האורחים שלנו ב-Under40
אלכסנדר כץ |  6
אור לובושיץ (מימין) ואורן פלדמן, מנכ"לים משותפים ב-G GROUP (צילום שוקה כהן)
האורחים שלנו השבוע הם 2 המנכ"לים המשותפים של משרד G-CONVERSATION, בה שותפה גם ג. יפית. אז נעים להכיר את אורן פלדמן ואור לובושיץ, בשנות ה-30 לחייהם. אגב, גם אם מאד רצינו להכניס למדור צלע חשובה בקבוצה, היו"ר גילי כהן, לא היינו יכולים מפאת הגיל – 40 פלוס. אז סורי גילי, חוק זה חוק.
פלדמן מגרד את ה-39, נשוי פלוס 1. לובושיץ בן 32 וקצת, גם הוא נשוי פלוס 1. שניהם הקימו את החברה ונמצאים בה מעל 10 שנים. אם בא לכם לקשקש קצת עם פלדמן בפייסבוק, אז הנה הדף שלו. והנה הדף של לובושיץ.  
אגב, השיר שהכי עושה את זה לפלדמן הוא  hate it or love itשל 50 cent. למה? "כאשר 50 cent הגיע לארץ, המשרד ניהל את הביקור בישראל לקידום האוזניות שלו והייתי צמוד אליו 3 ימים וזכיתי לשמוע הרבה מאד שעות של המוזיקה שלו וגם כאמן בפני עצמו, מאז זה אחד השירים שרצים אצלי בפלייליסט".
 

אורן פלדמן עם  50 cent (צילום: שוקה כהן)
1. עבודה:
פלדמן: "חברת G-CONVERSATION מספקת שירותים של 360 מעלות ללקוחותיה החל מבניית אסטרטגיה, הפקה, קד"מ, ניו מדיה, פרסום ועד אירועי סלבריטאים, וכמובן יחסי ציבור. הלב של המשרד הם העובדים שלנו שנבחרים בקפידה והם אלו שמגיע להם הקרדיט הגדול. אנחנו אוהבים לשבור את השגרה עם פעילויות קריאטיביות שמעניקות השראה לצוות שלנו. לאחרונה אירחנו את יו"ר האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה מוש דנון (יוצר הבורר, עג'מי ועוד...) לשיחה מרתקת, כדי החבר'ה שלנו במשרד יאמצו ניצוצות של יצירתיות ומהדמיון השופע שלו".
לובושיץ: "חשוב לנו מאוד הקשר האישי עם העובדים במקום וזה הופך את המשרד לסוג של משפחה אחת גדולה, בכל זאת אנחנו מבלים לא מעט שעות יחד".


(צילום: שוקה כהן)
2. בית:
פלדמן:
"לאחרונה עשינו 'שינוי דרמטי' ועברנו מרמת גן לנס ציונה, לספוג אוויר לנשמה וירוק בעיניים. איכות החיים בעיר תורמת לבאלאנס המאזן בין החיים המטורפים של תל אביב - שם נמצאת העבודה השוטפת, לשפיות והרוגע של הפריפריה הירוקה. לקום בבוקר, לראות פרדסים ולהריח את הפריחה זה משהו שכיף וקל להתרגל אליו".
לובושיץ: "אני נשוי לשחקנית והזמרת שרי גבעתי וזה הופך את החיים ללא שגרתיים עם לא מעט טיסות לחו"ל לצורכי העבודה שלה. לפני שנה נולד הבן שלנו ריף ושינה לי את כל החיים וזו המתנה הכי גדולה שלי. עזבנו את החיים במרכז העיר ועברנו לצפון תל אביב ליד הים, לאזור שמתאים לגדל ילד בצורה רגועה ושלווה יותר".


לובושיץ מסתובב בעולם בזכות האישה, שרי גבעתי (צילום: בוצ'צ'ו)
3. ילדות:
פלדמן: "ילדות די שגרתית, שום דבר לא מסעיר. אך כיום כאב לאיתמר בן 6, אני מבלה איתו המון וכשאני איתו אני מרגיש כאילו לא התבגרתי מעולם. מנגד, אור זה סיפור אחר לגמרי לפחות כך שמעתי...
לובושיץ: "גדלתי בחולון לאבא בתפקיד סמנכ"ל תשלובת סנו ואמא שהייתה מנהלת בקבוצת ידיעות אחרונות, כך שנחשפתי מגיל צעיר לעולם התקשורת והשיווק ואני חי ונושם את זה, שם אני מרגיש הכי בנוח והכי טבעי".
4. לא יודעים עליי ש...
פלדמן: "אני חובב בישול וקולינריה, וחולה על גאדג'טים למטבח. מעבר לזה אני פריק של ספורט ופטריוט לאומי".
לובושיץ: "יש לי 2 אבי העורקים בלב, כך שיש האומרים שיש לי לב טורבו : ). אני גם מאוד אוהב לבשל ומארח כל הזמן".
5. הישג:
פלדמן: "יש לנו הרבה הישגים, אני מאמין שיש כל הזמן נקודות ציון חשובות ונחשבות בדרך ולא רק אחת. אנחנו עדיין רעבים!!! ועדיין מקרקרת לנו הבטן כאשר היא רואה פרויקט חדש להסתער עליו".
לובושיץ: "אני לא אוהב להעיד על עצמי, אבל זכינו לא מעט פעמים בפרסים בתחרות 'האריה השואג' כך שאני מאמין שיש לנו כמה אבני דרך חשובות שעברנו, אבל בהחלט יש לנו עוד הרבה לכבוש".
פלדמן ולובושיץ: "הישג שלנו למשל הוא שיר ה-MIXIM עם 2 כוכבי הנוער סטטיק ודיג'יי גל מלכה, בשיתוף פעולה מסחרי בין חברת הממתקים כרמית. יצרנו קמפיין ויראלי עם הצלחה מסחררת של מעל מיליון צפיות בתוך פחות מחודש. במסגרת הקמפיין נבנתה שפה בועטת ודומיננטית סביב עולם התוכן של החטיף בשילוב עם הסגנון הקצבי והיוצא דופן שמוביל את הפלטפורמות השונות של הקהל.
  
הפנייה לקהל נעשתה בכל הרשתות החברתיות על ידי קמפיין בדיגיטל, סושיאל ובעזרת מובילי דעה ברשתות החברתיות. הייחוד של הקמפיין הוא תקשורת ישירה מול 13,300 צעירים ברחבי הארץ דרך וואסטאפ שהובילו לשיתוף פעולה והתלהבות יוצאת דופן. השיר שנכתב בשיתוף עם הילדים, עסק בנושא שילדים ובני נוער עוסקים בו ביומיום. הפער בין מי שהם באמת לבין מה שהם משדרים החוצה ובין מה שהחברה, מערכת החינוך וההורים דורשים מהם.
ויש לנו גם את פרויקט הדגל - שהתקיים שנה שעברה במלדיביים. כבר שנה שלישית שאנחנו עושים את הפרויקט החלומי הזה, שבוע של גלישה בחסות מותג הוויסקי ג'יימסון עם כל הפינוקים שאפשר לדמיין עם כל אנשי הלילה המובילים, בשנים הקודמות היינו באיים הקנריים, סרי לנקה והשנה יש לנו עוד יעד אקזוטי שלא נגלה כרגע.


 ומה היעד הבא?
6. רגע מכונן:
פלדמן: "היום שהקמנו את G-GROUP הוא ללא ספק אבן דרך משמעותית מאוד בחיי, ששינתה את הכל. אבל הרגע המכונן הוא ביום שחברנו יחד עם יפית גרינברג ואייל גרינברג ונוצר משולש מיוחד שללא ספק הוביל אותנו למקום שבו אנחנו נמצאים היום",
לובושיץ: "לפני 3 שנים הפכנו לשותפים עם משרד הפרסום ענבר מרחב והיום אנחנו בין 10 המשרדים המובילים בארץ".
7. רגע מביך:
פלדמן: "ממשרד יחסי הציבור שלנו סרבו להגיב..."
לובושיץ: "היה למשרד אירוע קד"מ מאד מאד גדול לבנק הפועלים וברגע האחרון אחד הדיילים שהיה צריך להיות הבובה של 'דן חסכן' לא הרגיש טוב, והחלטתי להיכנס בעצמי לתפקיד עד שיגיע מחליף לדייל".
8. חלום:
פלדמן: "לפתוח שלוחה מגניבה בניו יורק. אולי סוף סוף תהיה לי סיבה לסמן V על היעד שהכי הייתי רוצה לבקר בו ועדיין לא הייתי, מי היה מאמין. אהה, בעצם זה די נכנס ברגעים המביכים, לא?"
לובושיץ: "לראות את המשרד ואת העובדים שלנו מתפתחים ובבוא היום יהפכו גם הם למנהלים ושידעו ש- G-GROUP זו לא תחנת מעבר אלא מקום לגדול בו".
9. טיפ לסיום:
לובושיץ: "תמיד להישאר עם רגליים על הקרקע ולזכור מאיפה באת, לא לפחד להעיז ולנסות. תזכרו, מי שלא מסתכן לא מרוויח".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    רק אשכנזים, קבלו לינק לתמונות של מזרחים
    מזרחי 05/2016/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    http://www.haaretz.co.il/news/education/.premium-1.2937002
    סגור
  • 5.
    מקצוענים וגם בני אדם
    ניר 05/2016/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המון בהצלחה!
    סגור
  • 4.
    אור מדהים בנשמה ובחיצוניות
    דנה 05/2016/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בהצלחה
    סגור
  • 3.
    נפלאים ברמות, משפחה אמיתית
    ניקול 05/2016/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם כמו משפחה, כולם דואגים לכולם - מדהימים שניהם וכל העובדים. אור תעשה לי ילד
    סגור
  • 2.
    אלופים ! בהצלחה (ל"ת)
    דוד 05/2016/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אור חתיך (ל"ת)
    אחת 05/2016/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור