יח"צ

המקבץ עם כסאות מוזיקליים בפאר לוין, ספוט וזאביק דרור

קובי אלנבוגן, יועץ השר ארדן, מצטרף ל'פאר לוין תקשורת'. גילעד מטרני שודרג ב'ספוט תקשורת'. זאביק דרור מינה 4 מנהלות וקיבל תקציבים חדשים. ומה קורה ב'שלו תקשורת'?
כתבי אייס |  5
*** עו"ד קובי אלנבוגן מצטרף כיועץ תקשורת בכיר למשרד פאר לוין תקשורת המתמחה בניהול אסטרטגיות תקשורתיות וביחסי ציבור.
אלנבוגן, שעבד בעבר כיועץ התקשורת של השר גלעד ארדן במשרדי הפנים והתקשורת, מגיע עם ניסיון רב והכרות נרחבת בעולמות התוכן והרגולציה. במסגרת תפקידו בפאר לוין תקשורת, ינהל אלנבוגן את האסטרטגיה התקשורתית של לקוחות מהמגזר העסקי ומהתחום המוניציפלי.
פאר לוין תקשורת, בבעלות ממי פאר ואיתן לוין ובניהולם של גור מוטולה ואריאל פלר, הוא אחד ממשרדי היח"צ הגדולים והמשפיעים בישראל. הוא נוסד ב-2008 ובין לקוחותיה הבימה, מגן דוד אדום, עיריית רמת גן, דנאל, בית ההשקעות מור, מועצה אזורית תמר, פז כלכלה והנדסה, חברת היכלי הספורט של תל אביב-יפו ועוד.
*** גילעד מטרני יהיה סמנכ"ל התוכן במשרד ספוט תקשורת ואסטרטגיה. למטרני ניסיון של 10 שנים בתחום התקשורת, 6 מהן ב'ספוט'. הוא החל את דרכו כתקציבאי, התקדם לתפקיד סופרווייזר, וכעת יהיה סמנכ"ל תוכן בחברת יחסי הציבור.
המשרד שבבעלות ליאור רוטברט וגלעד היימן, מתמחה בייעוץ תקשורתי ואסטרטגי, דוברות וניהול קמפיינים ומשברים תקשורתיים. בין היתר הוא מטפל באיסתא, איסתא ספורט, הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול, ועד ראשי המכללות האקדמיות הציבוריות, המטה למאבק בגזענות, פורום המכללות הטכנולוגיות, ארגון 'משפחה חדשה', קבוצת דוראל, רשויות מקומיות ומשרדי עורכי דין.
*** סדרת מינויים חדשה במשרד זאביק דרור אסטרטגיה קריאטיבית ותקשורת. עדי יואל תנהל את מחלקת אופנה, רותם אברג'יל ברדוגו את מחלקת הקוסמטיקה והטיפוח, דניאל דובשני את מחלקת קולינריה ותיירות, ומור פוקס את מחלקת הצרכנות והקמעונאות.
המשרד קלט לקוחות חדשים: למחלקת האופנה מצטרפים חברת האופנה הבריטית 'סופר דריי' שתושק בישראל בחודש מארס הקרוב, רשת נעלי 'עמנואל' ומותג משקפי השמש הקליפורני 'פרייבט וינטאג' קולקשן'. למחלקת הקוסמטיקה מצטרפת רשת האיפור המינראלי 'גאיה קוסמטיקס', למחלקת הקולינריה מצטרפת מסעדת השפים 'מילגו ומילבר'. למחלקת הצרכנות מצטרף סטארט אפ אינטרנטי שיושק בחודש מאי תחת השם 'דרימי'.
"התרחבות המחלקות תיתן מענה מקיף לצרכים הייחודיים של כל אחד מלקוחותינו, כאשר כל מחלקה מובילה ידע ומקצועיות בתחומה ומתמחה בהבנה ומתן שירות מותאם ללקוחותיה המתאפיינים בצרכים שונים", אומר זאביק דרור, בעלי המשרד.
*** משרד שלו תקשורת בבעלותה של פנינה שלו, החל לטפל ביחסי הציבור של חברת לומינרה, העוסקת במחקר, פיתוח וייצור של אביזרים רפואיים בתחום הרפואה האסתטית. הקבוצה מעסיקה יותר מ-180 עובדים שעוסקים במחקר ופיתוח של מוצרים חדשניים, ייצור מוצרים רבים, בהם תרופות, הכנות רוקחיות, אביזרים רפואיים ומוצרים קוסמטיים. 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לקנאה יש גוון חיוור ושפה מוציאת דיבה (ל"ת)
    יעלי 01/2017/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מטרני, שאכטה אחרי הצילום. לא לפני
    איתי 01/2017/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואם כבר לפני אז שים טיפות עיניים
    סגור
  • קנאה
    איתי 01/2017/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "מי שמקנא בזולתו מודה בעליונותו של הזולת"
    סגור
  • 2.
    קוקו איש חרר
    חור הלמן 01/2017/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קוקו יא תותח!!
    סגור
  • 1.
    קובי שיחקת אותה
    אורן 01/2017/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אח שלי
    סגור