יח"צ

מה עושים עם השמצות ברשת? לע"מ מנסה לתת תשובות

שנים לאחר שהעידן הדיגיטלי הגיע אלינו, בלע"מ החליטו להשיק ספר שהוא למעשה מדריך לדוברים ואנשי יח"צ, בנוגע להתמודדות עם האתגרים החדשים, כגון הרשתות החברתיות
אלכסנדר כץ | 
לשכת העיתונות הממשלתית (לע"מ) תשיק את הספר 'הדובר הממשלתי בעידן הדיגיטלי' שאמור לתת כלים להתמודדות עם פרסום משמיץ ברשתות החברתיות. בלע"מ אומרים כי מטרת הספר היא לספק לדוברים הממשלתיים כלים מעשיים ושימושיים שיעזרו להם להתמודד עם אתגרי התפקיד בעידן הניו מדיה.
'הדובר הממשלתי בעידן הדיגיטלי' הוא מדריך מעשי ראשון לעבודתו התקשורתית של הדובר, בדגש על החידושים והאתגרים שמציב עידן הניו מדיה. הספר מציג את כל תחומי עבודתו התקשורתית של הדובר ומשימותיו. בספר ישנם כלים להעברת תדרוך עיתונאי מוצלח, שימוש נכון ברשתות החברתיות ועצות מעשיות כיצד להתמודד עם אזכורים שליליים של הארגון במנועי החיפוש השונים. 
הספר עוסק בין היתר גם בסוגיות מקצועיות, כגון בלעדיות לעיתונאים מכלי תקשורת מובילים, האם "חרם" על עיתונאי הוא לגיטימי, האם הדובר נושא באחריות כלפי הציבור או רק כלפי מנהלו, ומתי מותר לא לומר את כל האמת לטובת "האינטרס הציבורי".
 
בלע"מ אומרים כי הספר מיועד לדוברים במשרדי הממשלה, דוברי רשויות ציבוריות וגופים ציבוריים, מנהלים ועורכי תוכן בשירות המדינה, עיתונאים, מידענים, אנשי שיווק ופרסום, מרצים וסטודנטים לתקשורת, דיפלומטיה ציבורית ומדעי החברה. "במהלך החודשים האחרונים עמלנו בלע"מ על כתיבת הספר, תוך מתן דגש על יישום ארגז הכלים הדוברותי והתאמתו לעידן הרשתות החברתיות", אומר מנהל לע"מ ניצן חן. "השינויים והתמורות הללו מציבים בפני הדובר הממשלתי אתגרים חדשים. דובר שלא יידע להתאים את עצמו למציאות הטכנולוגית החדשה, עלול להיות מוחלף במהרה בדובר חדש ולהיות מוכרז כדובר שאבד עליו הכלח".
תגיות לע"מ | ניצן חן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה