יח"צ
הסתיים מכרז המדיה החברתית של פיקוד העורף - ויש זוכה
בן חורין אלכסנדרוביץ זכה במכרז של לפ"מ - האחראית על הטיפול התקשורתי בפיקוד העורף. פעילות המדיה החברתית של הפיקוד כוללת דף פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ועוד
משרד בן חורין אלכסנדרוביץ זכה במכרז המדיה החברתית של פיקוד העורף – כך נודע לאייס. ההתקשרות עם החברה צפויה להיכנס לתוקפה בעוד כחודש.
תקציב הפרסום של פיקוד העורף מנוהל על ידי לפ"מ – לשכת הפרסום הממשלתית. לפ"מ הוציאה החוצה את הטיפול בכל נושא המדיה החברתית, במכרז בו התמודדו מספר משרדים. בן חורין אלכסנדרוביץ זכה בתקציב, ומי שיוביל את הטיפול בתיק יהיה סמנכ"ל הדיגיטל והחדשנות במשרד, נועם פורר.
הפעילות הדיגיטלית של פיקוד העורף כוללת עמוד פייסבוק עם כמעט 240 אלף לייקים, פעילות יוטיוב, ועמודים באינסטגרם ובטוויטר.
בסך הכל חודש ינואר עד כה מאיר פנים לבן חורין אלכסנדרוביץ, בעיקר לאחר שנבחר לטפל בתקציב היח"צ של מיקרוסופט. המשרד שבבעלותם של איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ', מעסיק כ-35 עובדים ומחזיק בכמה תקציבי עוגן כגון הרשות לניירות ערך עמה החל לעבוד לפני מספר חודשים, בנק לאומי, אלטשולר שחם, האוניברסיטה הפתוחה, סודה סטרים, הדקה ה-90, ואפילו הקמפיין של אבי ניסנקורן לראשות ההסתדרות - בבחירות שיתקיימו בחודש מאי הקרוב.
מלפ"מ נמסר לאייס: "תקציב הפרסום של פיקוד העורף, ובכלל זה תקציב הדיגיטל, מנוהל על ידי לפ"מ. במכרז שפרסמה לפ"מ למתן שירותי ניהול מדיה חברתית עבור פיקוד העורף, זכתה חברת בן חורין אלכסנדרוביץ, כאשר ההתקשרות עם החברה צפויה להיכנס לתוקפה בחודש מארס 2017".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.קשים אך איכותייםאתי 01/2017/31הגב לתגובה זו0 0באהבה גדולה! קצת כמו סיירת. קשוחים אבל שווים את זהסגור
-
2.תקבלו אותי כבר!אלדד 01/2017/30הגב לתגובה זו0 0שלושה ראיונות שונים כברסגור
-
1.שוב הם?משועמם 01/2017/30הגב לתגובה זו1 0מה קורה פהסגור