יח"צ

מיזוג ביח"צ: משרד 'הילה זליגמן' מצטרף ל'רימון כהן'

המיזוג מגיע כ-4 חודשים לאחר פרישתה של יועצת התקשורת תמי שינקמן מהשותפות ברימון כהן
משה בנימין |  3
מתמזגים. רימון כהן וזליגמן (צילום יח"צ)
משרדה של אשת יחסי הציבור הילה זליגמן מתמזג עם משרד ייעוץ התקשורת רימון כהן ושות, בו שותפים רוני רימון ובני כהן, הדן אורנשטיין וערן יואלס, ויפעל תחתיו כיחידה עצמאית. המיזוג מגיע כ-4 חודשים לאחר פרישתה של יועצת התקשורת תמי שינקמן מהשותפות ברימון כהן.
המיזוג בין זליגמן לרימון כהן יתבטא בניהול משותף של תיקי לקוחות גדולים ובינוניים של 'רימון כהן ושות' בעוד שזליגמן תמשיך לטפל בלקוחותיה באופן עצמאי ולקבל לקוחות חדשים.
זליגמן מתמחה במתן שירותי ייעוץ תקשורת, יחסי ציבור והפקת תוכן לכנסים ואירועים לארגונים ציבוריים, עמותות, ואישים פוליטיים. כמו כן, למשרד התמחות מיוחדת במגזר הדתי-לאומי. בין לקוחותיה בשנים האחרונות: הליגה נגד השמצה, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ארגון נשות השוטרים והסוהרים, ארגון רבני בית הלל, כנסי הסתדרות המורים, פריימריס במפלגת הבית היהודי, הבחירות לראשות העיר רמלה, עמותת "השגחה פרטית", עמותת "מבוי סתום", עמותת "עתים", כנס עמותת "ילדות אבודה", אירועי פרס מוסקוביץ' ועוד. 
רוני רימון, בעלי רימון כהן: "שיתוף הפעולה בינינו החל כבר בשנת 2009, בעת קמפיין הבחירות שניהלתי עבור ראש הממשלה בנימין נתניהו, אז שימשה הילה זליגמן כיועצת תקשורת לצידי, קמפיין שבסיומו נבחר נתניהו לראשות הממשלה. הילה זליגמן היא יועצת תקשורת מדהימה ואני שמח על המיזוג. אנו מנהלים מגעים על שיתופי פעולה דומים עם משרדים קטנים-בינוניים בתחומי התמחות אחרים כמו מוצרי צריכה ולייף-סטייל, שוק ההון, ספורט ותחומים נוספים".
הילה זליגמן: "מצאתי ב'רימון כהן ושות'' משרד שמאפשר לכל גורם עצמאי אפשרות להביא את יכולותיו לידי ביטוי, תוך שיתוף פעולה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, וסיוע מכל הלב מהשותפים. אני שמחה מאוד על המהלך וחשה כי 'רימון כהן ושות'' הוא בית לכל דבר ועניין – מקצועית ואישית". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כבר חסרת אמונה
    ליאת 06/2017/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוני הוא אכזבה אחת גדולה
    סגור
  • 2.
    הילה,תגבור ענק לרימון.איכות ונשמה! (ל"ת)
    יצחק 06/2017/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    צפיתי ברימון ונדהמתי
    אורן 06/2017/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה יועץ תקשורת? מביך
    סגור