יח"צ

המקבץ: תיקים חדשים ל'משעל ורניק', 'גולדפינגר', 'הרש' ו'עמית'

כתבי אייס |  2
*** משרד יחסי הציבור משעל ורניק בבעלותם של יריב ורניק ויהונתן משעל זכה בתקציב היח"צ של ארגון אלמנות ויתומי צה"ל. בנוסף קיבל המשרד את הטיפול בתקציבי היח"צ של האיגוד הקרדיולוגי הישראלי ושל פירמת עורכי הדין ציוני פילרסדורף פיליפ. כמו כן יטפל המשרד ביחסי הציבור של פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי של המועצה האזורית גלבוע. לצד פעילות היח"צ שלו, המשרד מציע שירותי דיגיטל כחלק משיתוף פעולה עם סוכנות ליפקו גרופ.
*** גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה נבחרה לנהל את מערך התקשורת והדיגיטל של כנס הרצליה של המכון למדיניות ואסטרטגיה במרכז הבינתחומי. כנס הרצליה הינו הכנס המרכזי בישראל בנושאי ביטחון מדיניות וממשל. השנה יתמקד הכנס בנושא מאזן ההזדמנויות והסיכונים בפרוס שנת ה- 70 למדינת ישראל ויתקיים בתאריכים 20-22 ביוני בקמפוס המרכז הבינתחומי הרצליה.
לדברי טל גולדפינגר: "כנס הרצליה הינו במה למנהיגים בולטים ולסוגיות בוערות שעל סדר היום מהארץ ומהעולם. אנו שמחים על ההזדמנות לנהל את המערך התקשורתי והדיגיטלי של הכנס, המהווה פלטפורמה משמעותית בקידום יוזמות אזוריות. ניסיון העבר מלמד שהכנס מייצר עניין עצום במישור הבינלאומי, ואנחנו נערכים לאתגר הקשור בסיקור הכנס בפלטפורמות השונות".
*** הרש תקשורת ואסטרטגיה בבעלותו של רוני הרש, זכה במספר תקציבים חדשים: המשרד ינהל את תקציב יחסי הציבור של CANNARA, מותג חלוצי בתחום הקוסמטיקה הטבעית שמורכב משמן זרעי קנביס - "המפ". בנוסף, יטפל המשרד בהשקת מותג התיקים TOTTO בישראל, ממותגי התיקים המצליחים בדרום אמריקה ובאירופה.
*** עמית יחסי ציבור מונו לשמש כמשרד יחסי הציבור והדוברות של חברת הנדל"ן נאות שירן. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ג׳וני תעשה לי ילד
    דפנה 06/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה! רוני עוד יתגעגע אליהם..
    סגור
  • 1.
    משעל ורניק חזקים
    יועץ אלמוני 06/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תותחים, רק התחילו וכבר משתלטים על תקציבים מרשימים. ומה עם תמי?
    סגור