יח"צ

פותחים שבוע עם מקבץ חדש: וילדר, goodnews ודובקין

ארגונים, הופעות, מתחמים ואפילו מאפיה גרוזינית - הנה תקציבי היח"צ החדשים של וילדר יחסי ציבור, goodnews ו?דובקין יחסי ציבור 
כתבי אייס | 
*** משרד וילדר יחסי ציבור יטפל בתקציב יחסי הציבור של ארגון ACC ישראל, המאגד כ-450 יועצים משפטיים פנימיים בתאגידים ובחברות הגדולות במשק. ''וילדר יחסי ציבור' של צבי וילדר טיפל בעבר בתקציב יחסי הציבור של לשכת עורכי הדין במחוז תל אביב והמרכז ומייצג מספר משרדי עורכי דין גדולים בתיקים משפטיים בולטים.
*** משרד יחסי הציבור goodnews בבעלותה של רותם שדה קיבל מספר תקציבים חדשים: 'שוק צפון'; המחזמר אלאדין; פארק הלגו החדש בפארק פרס חולון; Fantasy Circus המגיע לישראל להופעות; מזרן בקופסה של חברת NEST; והמאפיה הגרוזינית 'טשטשוילי'.
עם קבלת התקציבים החדשים, אמרה שדה כי "אני שמחה וגאה על בחירתם של הלקוחות הנפלאים שקיבלנו, להוביל אותם בתחום התקשורת והיח"צ. זוהי תקופה מעניינת, מאתגרת ומלאת יצירתיות בהרבה תחומים, ואנו ממשיכים כל העת לגדול ולצמוח אני נרגשת על הפרויקטים החדשים שקבלנו ועל הצטרפות הלקוחות החדשים שיצטרפו ללקוחות הוותיקים של המשרד".
*** משרד דובקין יחסי ציבור של איילת דובקין, צירף 3  תקציבים חדשים. מדובר במכון המחקר הוותיק CI מידע שיווקי המציע מגוון כלים טכנולוגיים חדשניים; ICV - פלטפורמה לגיוס עובדים בהייטק; ו-FLYBOX - מתחם פנאי ובו מנהרת הרוח הראשונה בישראל בראשון לציון.
דובקין מחזיקה בתקציבי היח"צ של מועדון הצרכנות 'קרנות השוטרים', יבואן הכושר והספורט אנרג'ים ספורט, חברת הסטארטאפ Feedvisor, קבוצת נואר ועוד. דובקין: "אנו שמחים ומברכים על המשך צמיחה ועל אתגרים חדשים בפתח, ומאחלים לקהל לקוחותינו החדשים בהצלחה רבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה