יח"צ

המקבץ: גלידה, מלון, בגרות, אלכוהול - וגם מינויים ועזיבות

מירב בורמד, תמיר האס, דולפין ומסר אחד עם תקציבים חדשים. וגם התפקיד החדש של דבורה שרר ושי פורת, והפרישה של ליאור ניסקי
כתבי אייס |  1
*** מירב בורמד קיבלה את תקציב יחסי הציבור של 'גילרו' - יצרנית המותג 'עלמה'. חברת גילרו שעוסקת בייצור גביעי גלידה, וופלים והדפסים אכילים לעוגות וקינוחים, הוקמה בשנת 1950 ונמצאת בבעלות פרטית של משפחת גלברד.
למשרדה של בורמד לקוחות בולטים בדגש על מפעלי מזון, בהם אחוה, פרימור, מעדני יחיעם, דורות, רפאל'ס, מעדני מיקי, משומשו ועוד.
*** משרד יחסי הציבור דולפין בבעלותה של ענת שור קיבל לידיו את תקציב היח"צ של מלון הבוטיק 'לילי אנד בלום' בתל אביב. מלון זה מצטרף למספר בתי מלון מנהריה ועד ירוחם, המטופלים במשרד מטפל.
*** משרד תמיר האס יחסי ציבור ואסטרטגיה תקשורתית יטפל בסטארטאפ גול, הפלטפורמה הגדולה בישראל להכנה לקראת בגרויות ומבחנים אקדמאיים באמצעות שעורים מוקלטים. פלטפורמה זו פועלת גם בחו"ל וסיימה לאחרונה סבב גיוסים.
משרדו של האס מטפל בארגונים, סטארטאפים יזמים ועוד. בין לקוחותיו: יפעת בקרת פרסום, עמותת חסדי נעמי, עמותת לב נעמי, פלטפורמת הגיוסים 'גיוסים לקהילה' ועוד.
*** משרד יחסי הציבור מסר אחד נבחר לטפל במשלחת של ענקית האלכוהול הסינית Wuliangye בישראל. ראשי החברה השיקו את משקה הבייג'יו ונפגשו עם אנשי עסקים ישראליים מתחום היין והאלכוהול. כמו כן נפגשה עם בעלי עסקים העוסקים בקשרי סחר בין ישראל לסין. משרד 'מסר אחד' בהנהלת פיני קבסה, היה אחראי על הביקור של המשלחת הסינית בישראל, והפיק עבור החברה ערב גאלה.
*** דבורה שרר תנהל את מערך ההסברה, קשרי חוץ, יחסי ציבור והשיווק והדוברות של מיזם חדשני של הסוכנות היהודית - 'פרויקט תן'. פרויקט זה הוא חלק מיחידת האקטיביזם של הסוכנות היהודית אותה מנהל ניר להב. פרויקט זה שם למטרה להניע 1,000 מתנדבים ישראלים ויהודיים מהעולם לתקופת התנדבות משמעותי. המתנדבים עוסקים בהובלת שינוי חברתי במדינות מתפתחות לצד מפגשים עם עמיתיהם היהודים המתנדבים איתם מהעולם היהודי הרחב.
לדברי שרר, המשמשת גם כדוברת המרכז הלאומי להשתלות, "אני מאמינה בלקיחת אחריות חברתית גלובאלית של ישראל ויהודים מהתפוצות לצד עיסוק משמעותי בחיבור אוכלוסיות יהודיות לעצמן ולקולקטיב היהודי כאחת למען תיקון עולם".
*** ליאור ניסקי, דובר המועצה התעשייתית נאות חובב, מסיים את תפקידו לאחר 5 שנים. ניסקי היה שותף משמעותי במהלך האסטרטגי והמיתוג של המעבר מ"רמת חובב ל"נאות חובב", הוביל את עבודת ההסברה והאסטרטגיה וניהל את קשרי הקהילה במועצה וכן את פרויקט התוכן במרכז אלי הורביץ לכימיה תעשייה וקיימות.
ניסקי עוסק בתחום התקשורת מאז 2005, בתחילה כדובר ההסתדרות החדשה במרחב הנגב ולאחר מכן כיועץ תקשורת ואחראי מדיה ואסטרטגיה במשרד יחסי הציבור הגדול בדרום 'צבי תקשורת והוצאה לאור' של עיתונאי ידיעות אחרונות לשעבר, צביקה אלוש.
*** שי פורת מצטרף למשרד יחסי הציבור גל תקשורת. פורת היה עד לאחרונה מנהל המוניטין של ממשלת אתיופיה בישראל, ובעבר היה סגן נשיא לקשרי חוץ ודוברות במרכז שלם ומנהל בפועל של מועצת הרצל במשרד ראש הממשלה. לפורת ניסיון של 24 שנה בתחום יחסי הציבור. ברשימת לקוחותיו לאורך השנים חברת כרומגן, חברת הניתוח הכלכלי ERCG ופרופ' אשר בלס
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "משרד יחסי הציבור הגדול בדרום"
    אורן 08/2017/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדרום יש עשרים משרדים של איש אחד ועוד את צבי תקשורת ששם יש שלושה
    סגור