יח"צ

אדלשטיין ממתין לקורות חיים: דובר הכנסת עוזב את תפקידו

אחרי 7 שנים בתפקיד ובעיצומו של מהפך דיגיטלי בעבודת הכנסת, יעבור יותם יקיר לתפקידו החדש כראש חטיבת התוכן בבית המחוקקים
אלכסנדר כץ | 
מליאת הכנסת (צילום דוברות הכנסת)
דובר הכנסת יותם יקיר, עוזב את תפקידו לאחר 7 שנים, והוא יעבור לתפקיד חדש במשכן - ראש חטיבת התוכן של הכנסת. בשל כך תפרסם הכנסת מכרז למציאת דובר חדש במחלקה בה עובדים יותר מ-10 עובדים, הכפופים למנכ"ל הכנסת. 
יקיר משמש בתפקידו מאז הכנסת ה-18, ובשנים אלה עברה הכנסת מהפך בתחום הדיגיטלי, כמו גם נחגג יובל לכנסת במשכנה בגבעת רם. בתפקידו החדש יהיה יקיר אחראי על מרכז המבקרים, אגף הטקסים, אתר האינטרנט של הכנסת, מוזיאון הכנסת ועוד. כבר כיום הוא משמש כחבר הנהלה וימשיך במשרה זו.
מהכנסת נמסר כי "בתקופתו של יותם יקיר התפתח מאד מערך הדוברות של הכנסת והתאפיין בתחומי יצירה רבים של פרויקטים בתחום יחסי הציבור. כך למשל, סדרת פרויקטים לאורך שנה שלמה לציון יובל למשכן הכנסת, פיתוח מאסיבי של נושאי שקיפות הכנסת באתר הכנסת ובאפליקציה ופיתוח מערך דוברות הכנסת המונה היום 12 דוברים הנותנים מענה מקצועי לכל העשייה הפרלמנטרית בתחומי המשכן". 
יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין מסר: "הכנסת נתברכה באיש תוכן בכיר ויצירתי כמו יותם, שחתום אישית על לא מעט פרויקטי תקשורת מרשימים. אני שמח שיותם ימשיך ליצור ולפתח תכנים חדשים בתחומים נוספים ומגוונים בכנסת".
יקיר אמר: "בתום 7 שנים כדובר הכנסת שבהן קרה כמעט הכול, אני שמח על ההזדמנות להמשיך וליצור בתחומים אחרים בכנסת. ואתם העיתונאים, תהיו מוזמנים לשלוח את הווטסאפים מהשכם בבוקר ועד לתוך הלילה, למישהו אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה