יח"צ

המכרז הגלובלי של טורקיש: 'שרף תקשורת' זכה בישראל

חברת התעופה הטורקית השלימה מכרז בינ"ל לשירותי יחסי ציבור, ובארץ זכה שרף תקשורת שהתמודד יחד עם אוגילבי הבינ"ל, שזכתה במכרז הייצוג הגלובלי
אלכסנדר כץ | 
מוטי שרף (צילום רמי זרנגר)
משרד שרף תקשורת יעניק שירותי יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי לטורקיש איירליינס - כך נודע לאייס. הזכייה של שרף היא חלק ממכרז גלובלי עליו התמודדו משרדי יח"צ גדולים ברחבי העולם. בייצוג הגלובלי של טורקיש זכה המשרד הבינ"ל אוגילבי (Ogilvy).
בשנים האחרונות משרד יחסי הציבור של טורקיש איירליינס בישראל היה דבי תקשורת. במכרז הנוכחי חבר אוגילבי ל'שרף תקשורת' בהתמודדות משותפת על הייצוג בישראל.
'שרף תקשורת' בבעלותו של מוטי שרף ושותפתו שרון צ'צ'יק, נחשב לאחד ממשרדי היח"צ וייעוץ התקשורת המשפיעים והחזקים בישראל. המשרד מייצג קבוצות עסקים מקומיים ובינ"ל כגון גוגל, סמסונג, טבע, UBS, מוטורולה, הבורסה הישראלית, אבן קיסר, אמדוקס, נייס, קרן הון הסיכון פיטנגו ועוד. ייצוג של חברות תעופה נחשב לתיק יוקרתי עבור כל משרד יח"צ, וככזה שיכול למשוך לקוחות נוספים.
לא רק זאת, טורקיש איירליינס היא אחת מחברות התעופה הגדולות באירופה, עם 329 מטוסים שטסים ל-300 יעדים ברחבי העולם. במשך שנים היא זוכה בפרס חברת התעופה הטובה ביותר באירופה.
מוטי שרף אישר הפרטים לאייס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה