יח"צ

חילופי עקיצות: "הקוראים יחליטו מי היסטרי ופרהיסטורי"

שוק היח"צ סוער, בעקבות המעבר של תקציב איקאה לגיל-עד תקשורת לרני רהב. עכשיו .הצדדים בסדרת עקיצות עסיסיות על אתיקה והיסטריה. גילי כהן על רהב: "איום בתביעה היא טקטיקה שאולי עבדה לרני שנים אבל היא פחות עובדת על אנשי עסקים"
משה בנימין |  5
רני רהב וגילי כהן. מי היסטרי ומי פרהיסטורי (צילום יח"צ)
סיפור היום בשוק התקשורת שמור לעולם היח"צ עם קרב עקיצות עסיסי בין שני אנשי יחסי הציבור רני רהב וגילי כהן. הרקע להתנצחות בין השניים הוא מעבר תקציב איקאה מגיל-עד תקשורת לרהב, כתגובה לאבדן תקציב רולדין שהיה אצל רני ועבר לגיל-עד לפני כשבועיים.
מוקדם יותר היום דיווחנו על כך שתקציב איקאה עבר לרהב, לאחר שפעל נמרצות בקרב אנשי איקאה. על כך הגיב גילי כהן לאייס באומרו כי: "מדובר במהלך שהכה אותנו ואת עובדי המשרד בתדהמה גדולה במיוחד לאור פרסי הקקטוס, האריה השואג על הקמפיינים לאיקאה, וכמובן לאור המהלכים המוצלחים והתוצאות העסקיות של איקאה בשנים האחרונות. איקאה היה בעבורנו אחד המותגים האהובים והיקרים|.
לדבריו, "אנחנו מברכים את רני שהצליח בדרכיו המיוחדות להוביל מהלך שהיה נראה בלתי אפשרי. בכל זאת, כנראה שיש עדיין דבר אחד שרני יכול ללמד אותנו - הדור החדש וזו הפוליטיזציה של מאחורי הקלעים. אסכם את תגובתי במשפט שאיש חכם אמר לי פעם: "אל תצפה מחיה פצועה לשמור על אתיקה".
רהב לא נשאר חייב והגיב על כך באומרו: "לרהב תקשורת 170 לקוחות, מעולם החברה לא פנתה לאף חברה מתוך ה-170 והציעה לה להיות לקוחה ברהב תקשורת, יתרה מזו מי שיטען אחרת יתבע על הוצאת דיבה. אנו בחברה גאים ושמחים לקבל את תקציב איקאה. ללא קשר מציעים למר גילי כהן לקחת כדור הרגעה ולנוח קצת לפני שהוא יוצא במסע ההאשמות שיקרי וחסר שחר לחלוטין. כנראה שעם תגובות כאלה שיקריות והיסטריות אתה צריך ללמוד עוד הרבה דברים! בנוסף אנו גאים ושמחים לקבל את תקציב השף קונדיטור המוביל בישראל דודו אוטמגזין".
וזה כמובן לא סוף הסיפור, שכן כהן הגיב בחזרה לדבריו של רהב: "א. איום בתביעה היא טקטיקה שאולי עבדה לרני במשך הרבה שנים אבל היא פחות עובדת על אנשי עסקים וקל וחומר על כאלה שלאורך כל הקריירה שלהם האמת היא נר לרגליהם. ב. קצת מצחיק שהתגובה הזו ניתנה דווקא לאתר כמו אייס שבו חלק גדול מהקוראים יודעים בעצמם את האמת וחוו אותה על בשרם. ג. לגבי מי הגיב בהיסטריה ניתן לקוראי האתר להחליט מי ההיסטרי והפרהיסט(ו)רי. ד. מזל טוב על דוד אטמזגין".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רני רהב כל הזמן מאיים בתביעות (ל"ת)
    מיכאל 11/2017/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    איקאה עשו בחוכמה (ל"ת)
    נו 11/2017/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    זה נבלה וזה טריפה (ל"ת)
    יחצן פלצן 11/2017/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    אי אפשר לפתור הכל בחיים עם איומים בתביעות דיבה (ל"ת)
    ורד 11/2017/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    פקקטה של איום
    פקקטה 11/2017/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נו באמת, המאיים הלאומי
    סגור