יח"צ

בתום מכרז יח"צ: אדידס ישראל בחרה ב'דני לוי תקשורת'

תקציב אדידס שנחשב לנחשק בקרב המשרדים המתמחים בלייף סטייל, הוצא ע"י הנציגות המקומית למכרז יוצא דופן בתחום, לאחר שטופל ע"י 'קרבט&ווייס'
אלכסנדר כץ |  4
נעלי אדידס (צילום יח"צ)
הנציגות הישראלית של אדידס בחרה במשרד דני לוי תקשורת לניהול מערך הדוברות ויחסי הציבור של החברה בישראל - כך נודע לאייס. בחודשים האחרונים התקיים מכרז לתקציב שטופל עד כה על ידי מאיה קרבט ונירית וייס, בעלות משרד קרבט&ווייס. התקציב ינוהל בחטיבת הלייף סטייל של 'ני לוי' תחת ניהולה של השותפה ילנה פריז-אבוטבול ומנהלת הלקוחות הבכירה, רותם מור.
אדידס נחשבת לאחר מחברות הלבשת והנעלת הספורט המובילות בעולם. משרדיה הראשיים שוכנים בהרצוגנאוראך בגרמניה והיקף מכירותיה ב-2016 עמד על כ-17 מיליארד אירו. חברת לייף ספורט בע"מ היא השותפה בישראל של אדידס הבינ"ל. הפעילות התקשורתית של אדידס ענפה, כאשר היא משקיעה רבות ביצירת חוויות צרכניות ובמתן חסויות לאירועי ספורט, ספורטאים מצטיינים, ובשיתופי פעולה עם גופי מדיה.
המהלך של אדידס לגבי תקציב היח"צ שלה, יוצא דופן: בשונה מחברות רבות אחרות שקובעות פגישות עם משרדי יח"צ, באדידס מקיימים מכרז מדי שנתיים-שלוש שכולל העברת בריף מסודר ומפגש עם כל המשרדים המציעים.
תקציב היח"צ של אדידס שפעיל במשך כל השנה נחשב לנחשק מאד בקרב המשרדים הגדולים המתמחים בלייף סטייל, ורבים מהם אכן התמודדו על התקציב. בשוק מעריכים כי הריטיינר החודשי של המותג עומד על כ-13 אלף שקלים אך יחד עם זאת מסבירים כי במקרה של אדידס התגמול החודשי אינו הסיבה המרכזית אלא דווקא הניסיון בתקציב גלובלי שעוסק בעיקר ביח"צ תדמיתי ויוקרתי.
קרן נהיר, סמנכ"לית השיווק של אדידס בישראל, אישרה את הפרטים לאייס, ומסרה: "אנחנו מתרגשים לצאת לדרך חדשה עם אחד המשרדים המובילים בתחום היח"צ בישראל. אנחנו משוכנעים שיחד עם דני והצוות המותג ימשיך לתת ערך אמיתי לצרכנים, לחדש ולרגש. אנחנו מודים למשרד קרבט&ווייס על שותפות ארוכת שנים, עשייה משמעותית והמון הצלחות משותפות".
תגיות אדידס
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ועכשיו פיטרו מספר מנהלים בכירים בהנהלה בישראל
    רמי 12/2017/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואין תגובה. שיהיה בהצלחה!
    סגור
  • 3.
    הבחירה הכי נכונה ! (ל"ת)
    גיל 12/2017/07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 2.
    איזה אהבלים
    רונית 12/2017/07
    הגב לתגובה זו
    2 5
    דני לוי משרד פח אשפה
    סגור
  • 1.
    בחרו טוב. בנות דני לוי מקסימות ומוכשרות בצורה יוצאת דופן (ל"ת)
    "אורה" 12/2017/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור