יח"צ

ביה"ס למוזיקה של אונו שכר את היחצנית שרית בירן

בשל התפתחות הקריה האקדמית, הוחלט כעת לראשונה להוציא את היח"צ של ביה"ס החוצה - כחלק מהתחרות הרבה בקטגוריה זו
אלכסנדר כץ | 
שרית בירן (צילום גבריאל בהרליה)
בית הספר למוזיקה של הקריה האקדמית אונו שכר את שירותיה של אשת יחסי הציבור שרית בירן - כך נודע לאייס. דוברת הקריה האקדמית איילה רשף החליטה להוציא את הטיפול בבית הספר על שם יונתן ווהל, כחלק מהתרחבות של המכללה והרצון כי אגף זה יטופל על ידי איש יחסי ציבור המתמחה בעולמות המוזיקה. 
בית הספר למוזיקה התאחד לפני 6 שנים עם מכללת הד שנוסדה ב-1990. את בית הספר מנהל המנצח ואיש החינוך ד"ר יהודה כהן. המוסד זוכה להערכה, אבל גם נמצא בתחרות מתמדת עם בתי ספר אחרים, כגון רימון.
הפריחה בלימודי התחום נעוצה בין היתר באינפלציית תכניות המוזיקה בטלוויזיה, כמו הכוכב הבא, The voice, X פקטור, אייל גולן קורא לך ואף בית ספר למוזיקה לילדים. בקריה האקדמית אונו החליטו כחלק מניהול אסטרטגי לחשיפת ההצלחה, לקחת ייעוץ תקשורתי חיצוני שיעסוק רק בבית הספר למוזיקה. שרית בירן תלווה את הפעילות השוטפת בבית הספר למוזיקה ואת מגוון ההפקות הייחודיות ושיתופי הפעולה המתקיימים בו. 
בירן עוסקת בתחומי המוזיקה כבר יותר מ-20 שנה, ובין היתר עוסקת גם בניהול אישי והפקה. בירן הקימה את משרד יחסי ציבור הראשון בישראל שעסק בייצוג וליווי אמנים מהמוזיקה הים-תיכונית. בשנת 2010 כיכבה בתכנית הריאליטי TLV  עושים את תל אביב ושנה לאחר מכן בהסוכנים, דוקו ריאליטי, שעקב אחר פעילותה מאחורי הקלעים.
בירן אישרה את הפרטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה