יח"צ

הבחירות לעיריית י-ם: משרד משעל-ורניק יעבוד עם משה ליאון

המועמד המוביל בנתיים בבחירות משלים את בניית הכוורת כששכר את משרד הייעוץ התקשורתי של יריב ורניק ויהונתן משעל. שרי הררי תהיה הדוברת האישית שלו
אלכסנדר כץ |  2
משה ליאון (צילום יח"צ)
כשבועיים וחצי לאחר הכרזתו כי יתמודד לתפקיד ראש עיריית ירושלים, הקמפיין של משה ליאון צובר תאוצה. לאייס נודע כי משרד יחסי הציבור והאסטרטגיה משעל-ורניק MVPR בבעלות יריב ורניק ויהונתן משעל ינהל את מערך התקשורת והדוברות בקמפיין של ליאון, הנחשב נכון להיום המועמד המוביל לתפקיד, לאחר הודעתו של ראש העירייה הנוכחי ניר ברקת כי יעזוב את העירייה לטובת התמודדות במישור הארצי במסגרת הליכוד. שרי הררי, דוברת המשרד לענייני ירושלים ומורשת עד לאחרונה, תשמש כדוברת האישית של ליאון.
ליאון, לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה ויו"ר רכבת ישראל, מכהן ב-5 השנים האחרונות כחבר מועצת העיר ומחזיק תיק המנהלים הקהילתיים בעיריית ירושלים, לאחר שהפסיד בהתמודדות בסיבוב הקודם ב-2013 מול ניר ברקת.
לאחרונה ניהל ליאון את המגעים מול שר האוצר משה כחלון על גיבוש תקציב 2018 של העירייה, וקבלת 3 מיליארד שקלים מהמדינה כתקציב פיתוח, דבר שעמד בתחילה במוקד הסכסוך בין כחלון לבין ברקת. תקציב העירייה עומד על כ-9 מיליארד שקלים בשנה.
משעל-ורניק MVPR מעניק שירותי יח"צ, תקשורת ואסטרטגיה ללקוחות עסקיים, ארגונים ציבוריים ומוניציפאליים ועמותות. בין לקוחות המשרד אפשר למצוא את ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, המועצה האזורית גלבוע, פירמת עורכי הדין יגאל ארנון ושות', קבוצת פנינסולה (מבית מיטב דש), האיגוד הקרדיולוגי הישראלי ועוד.
יהונתן משעל אישר את הפרטים לאייס: "אנו שמחים לצאת למסע המשותף עם משה ליאון - המועמד היחיד עם היכולות והכישורים הדרושים לניהול העיר המורכבת ביותר במדינת ישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צמד חמד
    הראל 04/2018/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוכשרים /רעבים שמביאים בשורה חדשה לשוק. מעריך שיהיה טופ 10 בשלוש השנים הקרובות.
    סגור
  • 1.
    משעל ורניק הכוח העולה - כל הכבוד
    יועץ 04/2018/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משעל ורניק אלופים, בעיקר בני אדם. אבל העיקר, יועצי תקשורת ברמה הגבוהה ביותר.
    סגור