יח"צ

מיזם 929 של המט"ח במכרז לשירותי יח"צ, ייעוץ תוכן ופרסום

בין תנאי הסף הנדרשים, ניסיון של שנתיים לפחות ושני עובדים לפחות שאחד מהם עוסק בפיתוח תוכן ו/או שיווק ופרסום והאחר ביח"צ
משה בנימין | 
מיזם 929 (צילום צילום מסך)
מיזם 929 לשילוב הטקסט התנ"כי בשיח הישראלי יוצא במכרז לשירתי יח"צ, ניהול תקשורת, ייעוץ תוכן ופרסום. '929' שבראשו עומדים הרב בני לאו והעיתונאית גל גבאי פועל תחת המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מט"ח) 
בין תנאי הסף הנדרשים להתמודדות במכרז: ניסיון של שנתיים לפחות, באופן קבוע משנת 2015, במתן שירותי יחסי ציבור, ניהול תקשורת, רכישת תוכן שיווקי וייעוץ תוכן לגופי תקשורת ו/או גופי תוכן ו/או תרבות ו/או מלכ"רים ישראליים, כגון: ערוצי תקשורת כתובה, דיגיטלית ו/או משודרת, מיזמי תוכן ועוד.
כמו כן, נדרש שיועסקו אצל המציע "לפחות שני עובדים המועסקים באופן ישיר על ידו והם בעלי ניסיון של שנתיים כל אחד לפחות, האחד בפיתוח תוכן ו/או שיווק ופרסום והאחר ביחסי ציבור ותקשורת, אשר יוקצו לטובת המיזם".
בין השירותים הנדרשים בטיפול בתקציב התקשורת של 929: התוויה של אסטרטגיה תקשורתית עבור המיזם במדיות השונות ובמהלכי החשיפה השונים של המיזם לקהל הקוראים בתקשורת; ניהול יחסי הציבור של המיזם ועבודה ישירה מול גופי התקשורת השונים; ייזום פרו-אקטיבי של מהלכי תקשורת ותוכן עבור קידום המיזם; ניהול משברים תקשורתיים באמצעות מתן תגובה מיידית וחשיבה וקידום מהלכי פתרון אסטרטגיים; יצירה של שיתופי פעולה תוכניים ותקשורתיים עם גופים מרכזיים בתקשורת ורכישה של תוכן שיווקי עבור המיזם; ייעוץ לשירותי פרסום, רכישת מדיה ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה