יח"צ

רינת ברובינסקי, ענת פרידמן ודנה הרמן פורשות מרני רהב

ברהב תקשורת נאלצים לנהל הפעם "משבר" פנימי ולא עבור אחד הלקוחות, ומשדרים עסקים כרגיל, עם עזיבת הבכירות שעובדות במשרד שנים רבות
משה בנימין |  9
רני רהב (צילום BizTV)
איש יחסי הציבור המוכר בישראל, רני רהב, בעליו של משרד יחסי הציבור הגדול בארץ 'רהב תקשורת', ייאלץ להיפרד מ-3 מעובדותיו הבכירות שהודיעו על פרישה באותו החודש. ה-3 הן רינת ברובינסקי, ענת פרידמן ודנה הרמן שטיפלו בלקוחות אסטרטגיים במשרד.
על פי הודעת המשרד, ענת פרידמן, משנה למנכ"ל ביקשה לסיים את תפקידה ותפרוש ב-1 באוקטובר, לאחר 11 שנים בחברה. דנה הרמן, סמנכ"ל ניהול משברים בחברה ביקשה לפרוש מתפקידה בתום 14 שנים ותסיים גם היא ב-1 באוקטובר. רינת ברובינסקי, משנה למנכ"ל הודיעה אף היא על רצונה לפרוש ותסיים את תפקידה במשרד בערב ראש השנה בתום 18 שנים בחברה.
ברהב תקשורת נאלצים לנהל הפעם "משבר" פנימי ולא עבור אחד הלקוחות, ומשדרים עסקים כרגיל. המסר המרכזי של המשרד הוא שפרישת 3 הבכירות אינו אירוע דרמטי ולכל אחד יש מחליף ראוי. עם זאת, גם במקרה בו הכל עובר חלק והעברת המושכות תעשה באופן מושלם, עדיין, פרישה של 3 "רגליים חזקות" של המשרד ייאלץ אותו לעבור תקופת התאקלמות, במיוחד כשמדובר בדמויות דומיננטיות שהפכו לעמוד שדרה מרכזי במשרד וטיפלו בכמה מלקוחותיו האסטרטגיים. 
דנה הרמן טיפלה בלקוחות כגון אל-על, ישראכרט, מלונות דן, שופרסל, קבוצת אופקים (תיירות), החברה הגיאוגרפית ועוד. הגדרת התפקיד שלה היא סמנכ"ל לניהול משברים ובשוטף ההתמחות שלה היתה בתחומי תעופה ותיירות. רינת ברובינסקי טיפלה בלקוחות משוק ההון כגון אלרון, גב ים, קסטרו, אדמה (לשעבר מכתשים אגן), נכסים ובניין, ארקו ועוד. ענת פרידמן טיפלה בין השאר בקבוצת פימי - ישי דוידי, ליאורה עופר, אייל עופר, אל-על ועוד.
רני רהב התייחס לפרישת ה-3 ואמר: "אני רוצה להודות לרינת, ענת ודנה על תרומתן הגדולה לחברה לאורך השנים ועל פעילותן למען הצלחת רהב תקשורת ולקוחותיה. אני מאחל לשלושתן הצלחה רבה בדרכן החדשה. ברצוני לאחל הצלחה רבה למנהלים החדשים ברהב תקשורת".
במקביל הודיע רהב על שורת מינוים בצמרת המשרד, שבמסגרתם, שרון בן פורת, סמנכ"ל בחברה תמונה לממלא מקום מנכ"ל, מילי ארביב, סמנכ"ל בחברה תמונה למשנה למנכ"ל שוק ההון והסייבר, יפעת רובינשטיין, סמנכ"ל בחברה תמונה למשנה למנכ"ל תקשורת, מדיה וטכנולוגיה, עדי הס, סמנכ"ל בחברה תמונה למשנה למנכ"ל תוכן, ענת בר לב, סמנכ"ל בחברה תמונה למשנה למנכ"ל לרכב ומזון, איתן אטיאס ימונה לסמנכ"ל החברה בנושא תעופה ובנקאות, נעמה בן מנדה תמונה לסמנכ"ל בנושא בריאות וטכנולוגיה ומרינדה מילוביץ' תמונה לסמנכ"ל בנושא שיווק. בנוסף מכהנות גילי שילה כסמנכ"ל אופנה וליבי בירנבוים אלוני כסמנכ"ל חברה. עוד הצטרפו למשרד צחי דהן ורן יחזקאל.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    צחי דאהן - אחד האנשים האיכותיים בתחום היחצ. שאפו! (ל"ת)
    ריבי// 07/2018/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    Titeles come cheap
    מקלוהן 06/2018/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ריבוי הסמנכ"לים ומשני המנכ"ל מעידים עד כממה התארים האלה ריקים מתוכן ובסופו של דבר מדובר פשוט בתקציבאים
    סגור
  • 6.
    תחומי האחריות של הסמנכלים
    אחד שיודע 06/2018/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תחומי האחריות של הסמנכלים מוכיחים שזה רק תואר קוסמטי ובפועל מדובר בתקציבאי שקורע את התחת כמו כולם ובמקרה חלק מהתיקים שלו הם רכב וחלק מזון ללא שום קשר ביניהם. הרי אם זה היה סמנכל אמיתי תחומי אחריותו היו אחד רחב או שניים נושקים כמו מזון ומשקאות או רכב ותעופה או בנקאות וכספים.
    סגור
  • 5.
    משבר אמיתי! וכל עובד הוא סמנכ"ל. זאת השיטה... (ל"ת)
    דני 06/2018/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 4.
    רן יחזקאל בהצלחה!
    אביטל 06/2018/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היה תענוג לעבוד איתך. בטוחים שתצליח!
    סגור
  • 3.
    ברכות לנעמה!! תותחית (ל"ת)
    עינת 06/2018/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    כמה סמנכלים ומשנים? קצת מגוחך (ל"ת)
    ? 06/2018/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • מאוד מגוחך (ל"ת)
    מישי 06/2018/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    רן יחזקאל-תוספת איכותית
    חן אביחנן 06/2018/20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נעים, מקצועי ועם המון ניסיון בתחום. בהצלחה!
    סגור