יח"צ

יח"צ: תקציב מוז"א ל-g conversation, מיזם 929 ל'דולפין'

עוד השבוע, תקציב יגואר ולנד רובר עבר לדניאלה רייבנבך ובמקביל תקציב קרסו מוטורס עבר לדנה כחלון
כתבי אייס | 
מוזיאון ארץ ישראל תל אביב (צילום ליאוניד פדרול)
התזוזות העדכניות מהשבוע האחרון בשוק יחסי הציבור בישראל כוללות את העברת תקציב מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב למשרד יחסי הציבור גיל-עד תדמית, תקציב מיזם 929 לדולפין פרסום יחסי ציבור, תקציב יגואר ולנד רובר מליאת אריאב לדניאלה רייבנבך ובמקביל תקציב קרסו מוטורס מרייבנבך לדנה כחלון. 
תקציב מוז"א ינוהל ב'גיל-עד תדמית' תחת היחידה של גלי זנדר, מנכ"לית שותפה  והתקציבאי אמיר גלעד. מוזיאון ארץ ישראל בתל-אביב הוא מוזיאון רב-תחומי המציג תרבות ישראלית, בעבר ובהווה. הוא אחד מ-3 המוזיאונים הגדולים והחשובים ביותר בישראל ומתפרש על פני שטח של כ-200 דונם.
'דולפין פרסום ויחסי ציבור' זכה במיזם '929' בתום מכרז שהתנהל עליו. 929 הוא מיזם ישראלי ללימוד פרק יומי בתנ"ך, המאפשר קריאה משותפת כלל ישראלית, בליווי תכנים המוצעים באתר האינטרנט הייחודי של המיזם. בראש המיזם עומדים הרב בני לאו והעיתונאית גל גבאי.
במסגרת המיזם פועלות בארץ גם קבוצות לימוד רבות הקוראות יחד את הפרקים הנלמדים, וחוות אותם מזוויות ייחודיות ומחדשות. בחודש יולי האחרון החל סבב הקריאה השני של 929, אחרי שבמהלך סבב הקריאה הראשון, שערך 3 שנים וחצי, לקחו חלק בפעילויות השונות כרבע מיליון איש, ויותר מ-70 אלף משתמשים ייחודיים נכנסו לאתר בכל חודש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה