יח"צ

מכרז יח"צ במכללת ספיר: תשלם 20K לחודש ותבחן איכות בלבד

המשרד הזוכה במכרז יעבוד בצמוד ובכפוף לאגף השיווק והיח"צ שפועל במכללה ויספק שירותים מקבילים ומשלימים
משה בנימין |  5
מכללת ספיר (צילום עמוד הפייסבוק של המכללה)
המכללה האקדמית ספיר הממוקמת בשדרות יצאה במכרז ל"שירותים בתחומי התקשורת, קידום השיווק ויחסי ציבור". בשונה מכל מכרז אחר בשוק, המכללה תבחן את המתמודדים על פי איכות בלבד ובהתאם מודיעה מראש שתשלם ריטיינר חודשי של 20 אלף שקלים בחודש, סכום שנחשב לבין הגבוהים בשוק היח"צ. 
במכללה מציינים כי "הערכת האיכות תתבסס על בדיקת הצוות המוצע על ידי המתמודד במכרז, תיעוד אודות הכשרתו המקצועית של הצוות, קיום ניסיון מוכח בעבודה מול לקוחות מוסדיים, ושביעות רצון לקוחות קודמים". המשרד הזוכה במכרז יעבוד בצמוד ובכפוף לאגף השיווק והיח"צ שפועל במכללה ויספק שירותים מקבילים ומשלימים. ההתקשרות עם המשרד הזוכה תהא לשנתיים עם אופציה להארכה השמורה למכללה בלבד ל-3 שנים נוספות, עד ל-5 שנים מקסימום. 
בין השירותים שייכללו תחתיו יהיו שירותי ייעוץ תקשורתי ואסטרטגי, לטווח הקצר והן לצורך עריכת תכנון ארוך טווח של אסטרטגיה תקשורתית שיווקית; שירותי דוברות ושירותי יחסי ציבור; שירותי יעוץ ליחסי ציבור במדיה הדיגיטלית; קשרי עיתונות וניהול משברים לרבות רשתות חברתיות.
בין תנאי הסף להתמודדות במכרז, דורשת המכללה שהמתמודד יהיה עסק לייעוץ תקשורתי, אסטרטגי, יחסי ציבור וניהול משברים העוסק במתן שירותים בהתאם לניסיון הנדרש בהליך זה. בנוסף, נדרש שבחברה יועסקו לפחות 10 עובדים בתחום השירותים, ביחסי עובד מעביד.
כמו כן, נדרש ניסיון של 5 שנים לפחות, במהלך השנים 2018-2011 במתן שירותי תקשורת ויחסי הציבור, ל-5 גופים לפחות, ששניים מהם לפחות הם גופים ציבוריים, כשכל אחת מהתקשרויות אלו עומדת במצטבר בכל אחד מהתנאים הבאים: התקשרות עם כל לקוח הייתה/הינה לתקופה של לפחות 12 חודשים רצופים לפחות. מטבע הדברים, בספיר מציינים עוד, כי מתן שירותים למוסד לימודים בכלל, ולמוסד להשכלה גבוהה או טכנולוגית או על תיכונית בפרט, יהווה יתרון. 
בין השאר המכללה דורשת שבחברה המתמודדת יועסק, בהעסקה ישירה, עובד שישמש כרפרנט תרבות קבוע מטעמו, שהינו בעל ניסיון של שנתיים לפחות, במהלך 2011-2018 במתן שירותי קידום תחומי התרבות, האומנות והקולנוע כגון קידום פסטיבלים, אירועי תרבות, תערוכות אומנות ועוד. 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כל מכרזי המכללות תפורים מראש (ל"ת)
    אחד שיודע 10/2018/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מכור לאלכסנדרוביץ? (ל"ת)
    רני 10/2018/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    תפור לניסים דואק (ל"ת)
    מהאזור 10/2018/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מריח כמו מכרז תפור
    יועץ תקשורת 10/2018/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רפרנט תרבות ??? רוצים להישאר עם הקיים, לצאת חמכרז למראית עין ולהבטיח ששכר הטרחה לא יירד ??? מריח לא טוב
    סגור
  • 1.
    חיים בסרט (ל"ת)
    אורן 10/2018/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור