יח"צ

אחרי שאישה נבחרה לראשות העיר – דוברת חדשה לבית שמש

עם ניסיון של כמעט 20 שנה בתחום הדוברות, נבחרה דפנה כהן נוריאל לדוברת עיריית בית שמש בתום הליך מכרזי, ותיכנס לתפקידה בחודש הבא
אלכסנדר כץ | 
בית שמש (צילום לוגו)
דפנה כהן נוריאל נבחרה לדוברת עיריית בית שמש בתום מכרז שהתקיים בחודשים האחרונים. היא תיכנס רשמית לתפקיד ב-10 ביוני.
הבחירה מגיעה מספר חודשים לאחר שנבחרה לראשות העירייה ד"ר עליזה בלוך, בעיר בה מרבית התושבים הם חרדים. ד"ר בלוך מסרה כי היא "שמחה על כניסתה של דפנה לניהול מערך הדוברות. אין לי ספק שיחד עם הכוחות המעולים שבעיר ועם יכולותיה המדהימות של דפנה, נצליח להביא את הבשורה המיוחדת של בית שמש בצורה ובדרך הטובים ביותר".
כהן נוריאל היא בעלת ניסיון של כמעט 20 שנה בתחום הדוברות, יחסי ציבור, תקשורת וניהול משברים. היא החלה כדוברת אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב, בה סיימה תואר ראשון ושני, בהמשך הייתה דוברת ראש עיריית אשדוד, סגנית ומ"מ דובר ההסתדרות, וב-5 השנים האחרונות היא מנהלת אגף הדוברות, תקשורת, פרסום, שיווק, ניו מדיה והסברה והממונה על קשרי ממשל ורגולציה של התאחדות חקלאי ישראל ושל תנועת המושבים.
דפנה כהן נוריאל מסרה: "אני רואה ציווי ושליחות להוביל את מערך הדוברות וההסברה של העירייה ולחזק הסברתית את כל רבדי החברה בבית שמש. אני שמחה על הזכות שניתנה לי לדברר עיר כל כך משמעותית בישראל, להסביר את סיפורה של בית שמש ואעשה הכל למען חיזוקה של החברה בבית שמש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה