יח"צ

אחד מאנשי הקמפיין הקודם של נתניהו יעבוד עם בית"ר ירושלים

מינויים בבית"ר: נדב שטראוכלר, שהיה מנהל מערך התקשורת בקמפיין האחרון של הליכוד, ילווה את הבנייה התדמיתית של המועדון, העיתונאי אסף נחום יהיה דובר הקבוצה
אלכסנדר כץ |  1
ביתר ירושלים (צילום לוגו)
הנהלת בית"ר ירושלים בחרה ביועץ האסטרטגי נדב שטראוכלר ובמשרדו 'לניאדו שטראוכלר תקשורת ויחסי ציבור' כמי שילוו את הקבוצה בּבניית האסטרטגיה התדמיתית של המועדון. במקביל מינתה הקבוצה בשבוע שעבר דובר חדש – אסף נחום.
שטראוכלר (34) הוא אוהד בית"ר מילדותו ומפרסם טורים על הקבוצה. הוא שימש כמנהל מערך התקשורת בקמפיין האחרון של ראש הממשלה בנימין נתניהו והליכוד, ומלווה ארגונים וחברות בארץ ובעולם בתחום האסטרטגיה והתקשורת ב-15 השנים האחרונות.
בעונה בה שופך הבעלים החדש יחסית משה חוגג כספים רבים במטרה שתתמודד על האליפות, יוביל שטראוכלר את האסטרטגיה התדמיתית יחד עם מנכ"ל המועדון מוני ברוש והדובר אסף נחום, שמונה לפני מספר ימים לתפקיד. נחום – גם הוא אוהד הקבצה - הוא עיתונאי ששימש ככתב, עורך ומנהל בתחומי הספורט והחדשות באתר NRG ולאחר מכן במעריב אונליין וב-FM103. הוא החליף בתפקיד את אושרי בן ציון דודאי שמונה למנהל הקבוצה.
"הבחירה בשטראוכלר ובמשרדו היא טבעית עבורנו - נדב בית"רי, מכיר את האיכויות הרבות של המועדון, מחובר ליציע ולאוהדים, ולא פחות חשוב מכך - בעל ניסיון רב מאד בעולם האסטרטגיה והתדמית", אמר מנכ"ל בית"ר ברוש. על נחום אמר ברוש: "אסף הוא רכש חשוב במסגרת הבנייה המחודשת של המועדון ומצטרף אלינו בין היתר כדי להבליט את הדברים הטובים והחשובים במועדון. מדובר בשלב נוסף בבנייה שלנו במטרה לצעוד קדימה ובעוצמה".
שטראוכלר הוסיף: "רק אוהד בית״ר ירושלים יהיה מסוגל באמת להבין את ההתרגשות. לעבוד עבור המועדון אותו אני-אנחנו כל כך אוהבים. זר לא יבין זאת ועבורי ועבור המשרד שלי זאת זכות גדולה. ישנם אתגרים משמעותיים לפנינו, אבל כשפגשתי את האנשים שמובילים היום את המועדון הבנתי שהלב במקום הנכון והדרך טובה וכנה, אז אני משוכנע שבנחישות בית"רית ועם הרבה ׳ואהבת לרעך כמוך׳ נגשים את יעדי המועדון ובעזרת השם נכבוש את ההר. יאללה בית"ר".
נחום מסר: "המעבר מהיציע המזרחי אל לב העשייה של הקבוצה הוא מרגש במיוחד עבורי ואני מתחייב להיות כתובת ופה לערכי בית"ר היפים. ישנם אינספור דברים נפלאים להראות ולהשמיע במועדון הזה, לצד אתגרים בהם נעמוד יחד. לא פחות מהשחקנים על הדשא, ניתן את הנשמה עבור המועדון והסמל ונראה את העוצמה שלו בכל החזיתות. אוהב מכל הלב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליגת העל בכדורגל מחזור 21
    דראפיץ 02/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביתר ירושלים תמשיך לשחק אותו דבר נכון טוב מהר חזקה מפוקסת מתחברת תשחק הערב מצוין חכם נקי תישמור טוב טוב והיטב את מכבי חיפה תראה ממש כדורגל אחד הטובים שלה המרגשים שלה המושלמים שלה תמשיך כך גם היום תראה בכל טדי מלחמה אחת גדולה תרוץ לכדור למתפרצות תחילץ כדורים פשוטים ממכבי חיפה ותעשה הכל חכם אגיוני לא תוותר עד השריקת הסיום תתן את אחד המשחקים הכי מושלמים היקרים שלה הערב לא תבואו להסתגר ולהתבונן תבואו להוציא ניצחון ונקודות ייאלה תעשו הערב כמו ענקים שומכים אליכם אוחנה יבקיע ורד יבקיע
    סגור