יח"צ

אלשטיין מצרף את רונן צור ליח"צ של IDB: מוטי שרף יעזוב?

ההנחה בשוק יחסי הציבור היא שצור מצטרף למערך היח"צ של אדלשטיין על חשבונו של שרף, למרות שלא יצאה הודעה רשמית על סיום ההתקשרות של אדלשטיין ושרף
משה בנימין |  2
אדוארדו אלשטיין (צילום סיון פרג')
4 שנים לאחר שגייס לשורותיו את שרף תקשורת של מוטי שרף ושרון צציק מרקוביץ', אדוארדו אלשטיין מעבה את מערך היח"צ של IDB ומצרף אליו את משרדו של רונן צור- כך נודע לאייס. 
השאלה הנשאלת בתעשיית יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי היא מה יעלה בגורלו של שרף. ההנחה היא שצור מצטרף למערך היח"צ של אדלשטיין על חשבונו של שרף, למרות שלא יצאה הודעה רשמית על סיום ההתקשרות של אדלשטיין ושרף.
נכון לעכשיו שרף עדיין במערך היח"צ של החברה שתחת שליטתה נמצאות חברת התקשורת סלקום, קבוצת הנדל"ן נכסים ובניין, חברת הביומד אלרון ומחזיקה גם בשופרסל. גורמים בשוק היח"צ מעריכים כי השאלה היא לא "האם" אלא "מתי" שרף יעזוב מיוזמתו או בתרחיש אחר ישוחרר על ידי אלשטיין.
מערך היח"צ של אלשטיין ו-IDB כולל גם את רני רהב שבעבר שימש כדובר הקבוצה, עד להגעתו של שרף, אז הוסט מהתפקיד והמשיך לטפל בחברות הבנות בקבוצה. ההנחה היא שרהב שעבד לצידו של שרף ימשיך בקבוצה כאשר כניסתו של צור לקבוצה היא על המשבצת של שרף. כמו כן, אדוארדו אלשטיין נעזר בשירותיה של היועצת התקשורתית אושרת קמחזי המשמשת כיועצת אסטרטגית בכירה המקורבת לבעלי הקבוצה.   
ממוטי שרף לא נמסרה תגובה לידיעה. ממשרדו של רונן צור נמסר בתגובה: "משרד הייעוץ האסטרטגי צור תקשורת, בהובלת רונן צור, מצטרף למערך ההסברה ויפעל לצד מערך הצוות הקיים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כשהלקוח לא מבין ביחסי ציבור לא חשוב את מי הוא ייקח
    דודו 09/2019/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין פה שום קוסמות, לא חשוב את מי ייקח אדוארדו הוא לא יכול לשנות הרבה מהגישה עליו בתקשורת. כנראה שהוא מחזיק בתפיסות של העבר או שמכרו לו משהו לא רלוונטי. הוא צריך יועץ מדויק ואמין ולקוות ליחס טוב מצד העיתונאים.
    סגור
  • 1.
    עוד נודע כי....
    מקורב 09/2019/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכתוב אושרת קמחזי יועצת אסטרטגית בכירה זה כמו לכתוב נח ב-7 שגיאות
    סגור