יח"צ

קמפיין "ה-70 לישראל" של דבי תקשורת - זכה במהלך השנה

באירוע של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור שמתקיים הערב בירושלים, הוענקו פרסי האריה השואג לקמפיינים הזוכים בשלל קטגוריות. כמו כן הוענק פרס יקיר האיגוד ואות הוקרה 
אלכסנדר כץ |  1
גלי עטרי ועדן בן זקן מחדשות את הללויה בחגיגות ה-70 לישראל (צילום מסך)
הקמפיין שניהלה קבוצת דבי תקשורת לאירועי ה-70 למדינת ישראל, זכה בקמפיין השנה של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל. על הזכייה הודיע הערב (יום ה') האיגוד בתחרות האריה השואג לשנת 2019 שמתקיימת במתחם הסינמה סיטי בירושלים, ומסכמת את שנת 2018.
דבי תקשורת ניהלה את מערך יחסי הציבור של מנהלת אירועי ה-70 תחת משרד התרבות והספורט, שהייתה מופקדת על תכנון, ניהול וההוצאה לפועל של עשרות אירועי תרבות לאורך שנת ה-70 בכל רחבי הארץ. קבוצת דבי תקשורת העניקה לאירועים נראות ובולטות תקשורתית, סיקור חיובי ונוכחות בכל הפלטפורמות.
 
איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בחר השנה להעניק את אות יקיר האיגוד לאיציק כגן, יו"ר האיגוד בעבר על תרומתו לפעילותו של האיגוד ולעוסקים בתחום יחסי הציבור והתקשורת בישראל. כמו כן הוענק השנה אות הוקרה מיוחד לכתב חדשות 12, יוסי מזרחי על פעילותו העיתונאית בשנים האחרונות ועל הנושאים שהעלה לסדר היום הציבורי. את הטקס הנחה איש התקשורת יוסי הדר.
תחרות האריה השואג מתקיימת זו השנה ה-18 ברציפות. העבודות הוגשו על ידי משרדי יחסי ציבור, משרדי דוברות של מוסדות ציבוריים וממשלתיים, עמותות וארגונים בקטגוריות שונות. מערכת הגשת העבודות והשיפוט לתחרות פותחה עבור האיגוד על ידי קבוצת יפעת, בדומה לפורמט התחרות הבינ"ל. ההגשה עצמה נעשית בצורה אינטרנטית וכך גם הליך השיפוט והניקוד. העבודות עברו תהליך שיפוט אובייקטיבי ושוויוני על ידי אנשי תקשורת, עיתונאים ואנשי אקדמיה. רכזת התחרות השנה היתה יולי גורן.
יו"ר האיגוד איתן הרשקו מסר: "ההצטרפות ההולכת וגדלה של חברות וחברים חדשים לחברות באיגוד, מורגשת מאד. אני קורא לכל העוסקות והעוסקים בתחום יחסי הציבור בישראל, בואו והצטרפו לחברות ועשייה באיגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל, רק בכוחות משותפים נשפיע על עתיד התחום והמקצוע שבו אנו עוסקים".        
הזוכים בתחרות 'האריה השואג 2019':
קטגוריה בריאות ורפואה: ורד קויטל - דוברת המרכז הרפואי רבין (בית החולים בלינסון בפתח תקווה) בקמפיין חוזרים לחיים.
קטגוריה מגזרים (דתי, רוסי, ערבי): זליגר שומרון תקשורת בקמפיין צהר לכשרות - מערך הכשרות החדש של ארגון רבני צהר. ניהלו את הקמפיין: איתן זליגר, דודי אביטן, וגלעד גנץ
קטגוריה סגנון חיים (אופנה, תיירות, תרבות, אומנות, וספורט): דן שושני - יחסי ציבור ותקשורת שיווקית בקמפיין צעדת ירושלים הבינלאומית 2018.
קטגוריה קמעונאות וצרכנות (כולל השקת מוצר חדש): עירית מירון - נובמבר יחסי ציבור בקמפיין השקת סירי הזכוכית של קורנינג מדגם VISIONS DIAMOND.
קטגוריה טכנולוגיה וסלולר: אייטם מדיה בע"מ בקמפיין וואווי - HUAWEI.
קטגוריה ניהול משברים ומאבקים ציבוריים: קטגוריה ניהול משברים ומאבקים ציבוריים: ד"ר נירית ברנשטיין, וועד חוקרים מכון מכון וולקני ואיתן טפירו PR בקמפיין מאבק נגד העתקה וסגירה של מכון וולקני. 
קטגוריה איכות סביבה וקיימות: דולפין פרסום ויחסי ציבור בקמפיין עצמאות לכולם.
קטגוריה ממשל שלטון מקומי ותאגידים: רימון כהן ושות' בשיתוף משרד פאסי-קראוס בקמפיין עליזה בלוך לראשות עיריית בית שמש. רוני רימון ביקש למסור: רוני רימון: "הניצחון בבית שמש הוא אחד הגדולים בקריירה המקצועית שלי - והוא הושג בעיקר בזכות השותפים לדרך: עליזה בלוך, אסף פאסי, אבי קראוס וכמובן תושבי בית שמש. האריה הזה מצטרף לחבריו האריות שכבר נמצאים אצלנו, ושורת הישגים  שהגענו אליהם השנה ברימון כהן. זאת הייתה שנה טובה ומאחל לכולם שנה טובה עוד יותר".
קטגוריה מגזר שלישי ורביעי פרו בונו: קרמר דוידוביץ בקמפיין חודש בריאות הנפש העולמי.
קטגוריה משפט, כלכלה, כספים ועסקים: אייטם מדיה בע"מ בקמפיין פריקו ניהול סיכונים, מימון והשקעות.
קטגוריה קמפיינים בינלאומיים: אלונה שטיין - בלונד 2.0 בקמפיין FINNEY.
קטגוריה גור אריה עבודות סטודנטים: רבקה דרור מאוניברסיטת חיפה בקמפיין האקדמיה לקרטינג - תכנית לאסטרטגית שיווק יחסי ציבור ודוברות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השקת סיר זה רמת הטקס
    מושון 09/2019/27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אולם ריק טקס שאבד עליו הקלח. השקת סיר זוכה בפרס. ללא ספק מהלך מדהים ששינה את מדינת ישראל.
    סגור