יח"צ

רון גרנות ינהל את מערך הדוברות והיח"צ של תיאטרון "הבימה"

בצל הכותרות השליליות שקוטף התאטרון הלאומי, מונה למוסד הוותיק משרד חיצוני עם ניסיון בניהול משברים. רון גרנות: "יחד עם נעם סמל - אנחנו צוות מנצח" 
עינת שחק |  4
דובר חדש לתאטרון הבימה - רון גרנות (צילום ניר סטולו)
המנהל של תיאטרון הבימה, נעם סמל, מינה הבוקר (יום א') את משרד רון גרנות תקשורת לנהל את יחסי הציבור והדוברות של התיאטרון הלאומי הבימה, באישור נאמני התיאטרון עו"ד דורית לוי טילר ורו"ח חן ברדיצ'ב.
לגרנות וסמל עבר מקצועי משותף בזמן כהונתו של סמל כמנכ"ל התיאטרון הקאמרי של תל אביב, שם ניהל גרנות את קמפיין יחסי הציבור של סדרת מחזות הזמר בקאמרי בהם "סיפור הפרברים", "מצחיקונת" ועוד.
בשנה האחרונה עסק גרנות בניהול יחסי הציבור של אירועי האירוויזיון בישראל (בשיתוף דבי תקשורת), וכן מעניק שירותי דוברות ויח״צ לגופי תרבות מובילים דוגמת תיאטרון תל אביב, אירועי חוצות היוצר בירושלים, מופע פופ אפ מיוזיק, פסטיבל חיפה הבינלאומי ה- 30 להצגות ילדים בחוה"מ פסח. ״אני מודה למנהל 'הבימה' נעם סמל ולמנהל האמנותי משה קפטן על הבעת האמון וגאה לקחת על עצמי את דוברות התיאטרון הלאומי", אמר גרנות.
לאור הכותרות השליליות שהתיאטרון צבר בתקופה האחרונה, אתגרים רבים ניצבים בפני המשרד. על היערכותו לכך אמר גרנות "יחד עם נעם סמל שצירף אותי לצוות שלו – אני מרגיש שאנחנו צוות מנצח שיכול ומסוגל להניע מהלכים משמעותיים כדי שיסייעו לתדמית התיאטרון וחיזוק מעמדו בארץ וגם בעולם. בשנה האחרונה צברתי לא מעט קילומטראז' בעבודה תחת ניהול משברים (אירוויזיון 2019 כדוגמא משמעותית לצד משה דבי ושרון בן דוד). אנחנו נעשה צעד צעד בצורה מדויקת, נגבש תוכנית עבודה ונפעל על פי כיבוש המטרות והיעדים שנציב לעצמנו – בכפוף להחלטת נאמני התיאטרון ולצוות הניהולי הבכיר של הבימה שבירך את הבחירה בי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בהצלחה! במיוחד לאור ההבדל בין יחצ למחזות זמר לדוברות
    דני 01/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של התיאטרון הלאומי שנמצא במשבר חסר תקדים. המון בהצלחה!
    סגור
  • 3.
    ברכות לרון
    עינת כהן 01/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצלחה בדוברות
    סגור
  • 2.
    בהצלחה
    נילי בילו 01/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן,צוות מנצח. עלו והצליחו!
    סגור
  • 1.
    בהצלחה
    נילי בילו 01/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן,צוות מנצח.
    סגור