יח"צ

ליבוביץ' מדיה ואסטרטגיה ינהל את יחסי הציבור של ROOMS

רשת מתחמי העבודה מבית פתאל הוקמה ביולי 2019 עם פתיחת המתחם הראשון במלון NYX שבתל אביב, וצפויה לפתוח בחודשים הקרובים שלוחות גם ברעננה, בני ברק ומודיעין 
אייס |  1
יניב לייבוביץ' (צילום דניס קפל)
"לייבוביץ' – מדיה ואסטרטגיה" זכה בתקציב היח"צ של רשת מתחמי העבודה ROOMS מקבוצת פתאל. המשרד, בבעלותו של יניב לייבוביץ' יפעל בשיתוף פעולה צמוד עם סמנכ"לית השיווק והמכירות החדשה של הרשת, אסתאר בר.
במהלך חודש פברואר תשיק הרשת את מתחם הדגל ROOMS ברעננה, וחודשיים לאחר מכן ייפתח המתחם החדש בבני ברק. בנוסף, במהלך הקיץ עתידה הרשת לפתוח גם את מתחם במודיעין.
רשת ROOMS מבית פתאל, בניהולו של נדב פתאל, הוקמה בחודש יולי 2019, במהלכו פתחה את המתחם הראשון בשטח מלון NYX שברחוב מנחם בגין בתל אביב. הקונספט  נשען על אירוח עסקי של בכירים ואחמ"ים בארץ ובעולם. מתחמי העבודה של הרשת משלבים שירות מלונאי במגוון רבדים לצד טרקלינים המעוצבים באווירה מלונאית. 
משרדו של לייבוביץ' מתמחה במתן שרותי יחסי ציבור קונסרבטיביים, ייעוץ אסטרטגי וניהול משברים. המשרד מתרכז בטיפול בלקוחות מתחומי הטכנולוגיה, נדל"ן, תחבורה, פיננסים וצרכנות. בין לקוחות המשרד: חברת הקורקינטים השיתופיים BIRD אפליקציית התשלומים PayBox בבעלות בנק דיסקונט, חברת הטכנולוגיה MYSIZE הנסחרת בישראל ובנאסד"ק, קבוצת COMDA, חברת התוכן PEACH ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Paybox אפליקציה עם בעיות אבטחה חמורות, לא להתקרב
    שי י 02/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזהרו מפייבוקס כמו מאש! Paybox אפליקציה עם בעיות אבטחה חמורות, דליפות מידע, עקיצות ועוד... פורסם לא מעט בתקשורת ומה שפורסם זה רק קצת המזלג.
    סגור