יח"צ

אורי צרור וירין יחזקאל ינהלו את מערך התקשורת והשיווק של זברה וסלקט

השניים, שגילם יחד הוא פחות מ-40, נחשבים בין אנשי השיווק והפרסום הצעירים בישראל, וינהלו את מערך יחסי הציבור והדיגיטל של סלקט וזברה 

שרון טל |  1
אורי צרור, ירין יחזקאל (צילום ערן אלסטר, גיא סידי)
תקציב יחסי הציבור והדיגיטל של סלקט, בעלי חברת זברה, ינוהל בידי אנשי השיווק והפרסום אורי צרור בן ה-15, וירין יחזקאל בן ה-24.
השבוע מינתה רשת סלקט את משרד יחסי הציבור של אורי צרור לטפל במערך התקשורת של הרשת ואת סוכנות YOUNG של ירין יחזקאל לנהל את תקציב השיווק והדיגיטל שלה.

קראו עוד ב-ice
אורי צרור הוא איש יחסי הציבור והמפיק מהצעירים בישראל, בגיל 15 בלבד, מטפל צרור מטפל ביחסי הציבור של רשת בורגרס בר, הזמר מושיק עפיה, תיכוניסטים מצייצים, ספרייגראונד ישראל, MOROCCAN GOLD SERIES ועוד.
מי ששותף למהלך הוא ירין יחזקאל בן ה-24, העורך לשעבר של "חיילים מצייצים", וכיום בעלי משרד הפרסום YOUNG, שבין לקוחותיו נמנים רד בול ישראל, בורגרס בר, חברת הסייבר הישראלית F5, שטראוס מים, ארקפה ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה!
    רות 05/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קונה בסלקט שנים. שירות מעולה מוצרים ברמה ומחירים מעולים
    סגור