יח"צ

איתן הרשקו: "הבקשה לפירוק איגוד יועצי התקשורת קנטרנית ופוליטית"

לאחר שרשם העמותות החליט למחוק את הבקשה לפירוק האיגוד הישראלי ליועצי תקשורת, אומר היו"ר: "אלו תביעות קנטרניות של אנשים שפעלו להזיק לאיגוד בכל דרך אפשרית. עלינו להיות מאוחדים בימים של טלטלה עזה בענף" 
שרון טל |  3
איתן הרשקו (צילום יקי צימרמן)
רשם העמותות החליט למחוק את הבקשה לפירוק של האיגוד הישראלי ליועצי תקשורת וליחסי ציבור. הבקשה לפירוק הוגשה בינואר 2019 על רקע טענות שהוגשו לפיהן העמותה מפרה את הוראות חוק העמותות, אינה מנהלת פנקס חברים, פועלת ללא ועדת ביקורת, ולא ניתן לפקח על התנהלותה.
רשם העמותות בחן את התנהלות העמותה עקב תלונה שהגישו גורמים בענף, כאשר אחד הגורמים שהובילו לכך הוא הבחירות לתפקיד היו"ר ולמוסדות האיגוד שנערכו בשנת 2017. בחירות אלו נקבעו לאחר יותר משנתיים בהן כיהן איציק כגן כיו"ר זמני ובהמשך נבחר איתן הרשקו ליו"ר קבוע של האיגוד.
לאחר עיון בתיק, רשם העמותות ראה לנכון למחוק את הבקשה לפירוק של האיגוד, בכפוף להגשת המסמכים הנדרשים ותשלום הוצאות פירוק בסך כולל 1,380 שקל, כך הודיע לבית המשפט. בהליך המשפטי טיפל היועץ המשפטי של האיגוד עו"ד ויצלבסקי "אני שמח שהצלחנו לשכנע את רשם העמותות שאין כל מקום לפרק את האיגוד והבקשה נמחקה עוד לפני שהגיע לדיון בבית המשפט". מסר עו"ד ויצלבסקי.
איתן הרשקו, יו"ר האיגוד מסר: "לפני כשנתיים וחצי נבחרתי ליו"ר האיגוד ועל רקע הבחירות, אותם אלו שלא היו מרוצים בבחירתי ומהתוצאות בחרו לפנות לרשם העמותות בטענות שונות, כך שמאז שנכנסתי לתפקיד אנחנו עוסקים גם בתביעות קנטרניות של אנשים שבמקום להשקיע את זמנם בסיוע לאיגוד פעלו להזיק לו בכל דרך אפשרית". 
עוד אמר הרשקו: "בתקופה הקרובה אנו נערך לבחירות לוועד המנהל של האיגוד עפ"י ההנחיות ותקנון האיגוד. הנחיות על כך יפורסמו בתקופה הקרובה. בימים אלו שענף יחסי הציבור והדוברות עובר טלטלה עזה בעקבות משבר הקורונה, אנו צריכים להיות מאוחדים ולפעול ביחד בכוחות משותפים על מנת להעלות את הענף לפסים כלכליים יציבים לכל העוסקים בתחום". 
האיגוד הישראלי ליועצי תקשורת ויחסי ציבור הוקם לפני יותר מ-60 שנה, במטרה לשפר את רמתם המקצועית של חברי האיגוד באמצעות קורסים והשתלמויות, לצד פעילויות משותפות של חברי הארגון. הארגון מאגד חברים העוסקים במקצוע זה ממשרדים פרטיים, דוברים ואנשי יחסי ציבור בחברות עסקיות ובמשרדים בשירות הציבורי. לאיגוד מועצה ציבורית, הנהלה וועדות מקצועיות, כולם פועלים בהתנדבות.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זה איתן הרשקו? (ל"ת)
    אורן 05/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איתן הרשקו - יו"ר האיגוד
    משה דיין 07/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשאלתך מי הוא איתן הרשקו... אני מניח שהשאלה הייתה מתנשאת וצינית או שאתה סובל מקשיים בהבנת הנקרא. הייתי מבין לוא היית שואל: "מה הוא האיגוד ליועצי תקשורת ויחסי ציבור". כאן התשובה היא, זה ארגון שקם עוד לפני שנולדת... אך לצערי אינו פעיל כיום.
    סגור
  • לא יודע, נכנסתי רק בשביל לברר
    אבי 05/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני כמעט 20 שנה בתחום
    סגור