יח"צ

תקציב סלקום עובר לאבירם כהן; רני רהב ימשיך עם סלקום TV

משרד יחסי הציבור PR360 בבעלות אבירם כהן וחיליק גולדשטיין זכה בתקציב חברת סלקום. רני רהב, שטיפל למעלה מעשור בתקציב החברה, ימשיך לנהל את היח"צ של סלקום TV. ההודעה מגיעה שבועיים לאחר פרישת דוברת סלקום
שרון טל |  1
אבירם כהן רני רהב (צילום יחצ ומתוך אתר PR360)

תקציב הדוברות ויחסי הציבור של חברת סלקום, אותו ניהל רני רהב מאז שנת 2007, עובר למשרד PR360, בבעלות אבירם כהן וד"ר חיליק גולדשטיין. את התקציב מטעם המשרד תנהל יועצת התקשורת זהר דובלין, יוצאת חטיבת דובר צה"ל, ששימשה בעבר יועצת תקשורת לחברת פרוקטר אנד גמבל, רויאל ג'ורדניאן, הנוער העובד והלומד ועוד. 


ינהלו את תקציב סלקום - זהר דובלין ואבירם כהן. צילום: יח"צ, מתוך אתר PR360

משרדו של רהב ימשיך לנהל את תקציב היח"צ של סלקום TV, זניח יחסית לתקציב הכולל של סלקום. נזכיר כי דוברת סלקום, גלית טוכטרמן גלזר, סיימה לאחרונה את תפקידה בחברה לאחר 17 שנה.
מעבר תקציב סלקום ל-PR360 אינו מקרי. אבירם כהן שימש בעבר כדובר בזק בינלאומי בתקופה בה היה גבאי מנכ"ל החברה. מאז כניסתו של אבי גבאי לתפקיד מנכ"ל סלקום בתחילת 2020, ביצע שורת שינויים בצמרת ההנהלה הבכירה של החברה. בין היתר מינה את יניב קוריאט לסמנכ"ל ההנדסה במקום רון שבילי, ואת עטרה ליטבק שחם לסמנכ"לית שיווק ובמקביל סמנכ"לית מצוינות ומובילת חדשנות. עמוס מאור ושלומי פרילינג בחרו לסיים לאחרונה את תפקידם בחברה. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    rani is so borring (ל"ת)
    jake 06/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור