יח"צ

הרוכש הפוטנציאלי של אל-על פיטר את משרד היח"צ בן חורין אלכסנדרוביץ'

אלי רוזנברג שכר את המשרד לפני יותר מחודש כדי שיפעל לייצוג תקשורתי עבורו במסגרת ההצעה לרכישת אל-על, אך החליט לבסוף לסיים את ההתקשרות מולם. בן חורין: "נשמור לעצמנו מה שהתרחש שם" 
שרון טל |  5
טל אלכסנדרוביץ ואיתי בן חורין (צילום חן גלילי)
איש העסקים אלי רוזנברג, שמתעניין בימים אלו ברכישת אל-על, פיטר את משרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ', שבבעלות איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ'-שגב, את שירותיהם שכר לפני מספר שבועות, כך נודע ל-ice.
במשרד עצמו לא פירטו על הנסיבות ומסרו: "מכבדים לקוח שעבד איתנו ונשמור לעצמנו את תגובתנו על מה שהתרחש שם". בן חורין נחשב לאחת מהחברות הגדולות בענף הייעוץ האסטרטגי-תקשורתי וניהול המשברים בישראל, ומספקת ייעוץ תקשורתי לחברות כמו סופר פארם, טבע, מיקרוסופט, קופת חולים מכבי, אלטושלר שחם ועוד. 
אלי רוזנברג פנה לפני יותר מחודש לאל-על והציע לרכוש 45% החברה תמורת 75 מיליון דולר, אך בהמשך העלה את הצעתו ל-101 מיליון דולר בעקבות תחרות שבאה מכיוון איש העסקים מאיר גורוביץ', שגם הוא פנה בבקשה להיתר החזקה באל-על. גם איש העסקים דוד ספיר הגיש הצעה לרכוש כ-28% ממניות החברה תמורת 51 מיליון שקל ושליטה משותפת עם 'כנפיים'.
שרת התחבורה מירי רגב העבירה מסר לאל-על כי עליה להגיע להסכם באופן מיידי או שתגיע לכינוס נכסים. על חברת התעופה להירכש בהקדם, כחלק מההסכם שלה מ ול המדינה, לפיו אל-על תוביל התייעלות בהוצאות של 400 מיליון דולר בשנה. במסגרת המתווה, תוכל אל-על לקבל הלוואה של 250 מיליון דולר בערבות מדינה ותבצע הנפקה של 150 מיליון דולר בבורסה, כאשר המדינה מתחייבת לרכוש את כל המניות שלא יירכשו על ידי הציבור.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איזה משרד פח
    אוי נו 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד בלוף שהלך בתחילת שנות האלפיים והתפוצץ
    סגור
  • 3.
    אדון בן חורין הקשקשן והתחמן (ל"ת)
    אילנית 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    הם כל כך טובים בשיווק וכל כך גרועים בעבודה (ל"ת)
    ענת 09/2020/06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • כן. בגלל זה את כאן כותבת טוקבקים
    אדיר 09/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והם עסוקים בלעבוד. ענת.
    סגור
  • 1.
    עלק "שומרים לעצמנו"
    יערה 09/2020/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    נתנו חרא עבודה
    סגור