יח"צ

טל כץ תנהל את יחסי הציבור והתוכן של "יין בעיר" וחברת "אספריט"

טל כץ תקשורת עם תקציב יחסי הציבור והתוכן של רשת חנויות המשקאות "יין בעיר" המונה 60 סניפים בפריסה ארצית, ותקציב יחסי הציבור של חברת "אספריט", יבואנית המשקאות בבעלות עמית סלובטיק
יהודה לוינגר | 
טל כץ (צילום רונן אקרמן)
סוכנות יחסי הציבור והאסטרטגיה בבעלותה של טל כץ, הודיעה על שני התקציבים שיצטרפו לחברה. במסגרת ההתקשרות, טל כץ תנהל את יחסי הציבור והתוכן של כל סניפי "יין בעיר" ושל פורטפוליו מותגי הייבוא.
לטל כץ ניסיון משמעותי בניהול תחום תקשורת, פיתוח תוכן ויחסי ציבור למשקאות, ארגונים, מותגים וטאלנטים.  למעלה מעשור טיפלה ביחסי הציבור ואסטרטגיות תוכן של כל מותגי האלכוהול של החברה המרכזית למשקאות IBBLS, מבשלות בירה ישראל, קרלסברג, טובורג ועוד, וארגון IPEVO הארגון המקצועי לייצור וגידול יין.
כמו כן ניהלה את מערך יחסי הציבור למותגים מתחום הקמעונאות ביניהם: סוגת, אותנטי, דור אלון, AM:PM,  מעגלי עסקים בעיריית תל אביב, ביגל ביגל ועוד. כץ ניהלה את מערך הדוברות של פרס א.מ.ת הנובל הישראלי בשיתוף לשכת רה"מ, רשת דיור מוגן אחוזות רובינשטיין, ארגון משפחה חדשה, וייצגה אמנים מקומיים רבים ביניהם: חוה אלברשטיין, יהודה פוליקר, יזהר אשדות, אהוד בנאי, ריקי גל, ירמי קפלן, פסטיגל , מופעים ועוד.
ההתקשרות בין טל כץ לרשת "יין בעיר" נחתמה על רקע הרחבת פורטפוליו מותגי הייבוא  של חברת אספריט וקבלת הזיכיון לייבא ולשווק חלק ממותגי היין והאלכוהול של חברת  LVMH - לואי ויטון מואט הנסי בישראל. בין מותגי התאגיד אותם תשווק אספריט: יינות יקב CLOUDY BAY ניו זילנד, KRUG בית השמפניה המוערך בעולם, RUINAR בית השמפניה הראשון בהיסטוריה ועוד.

צילום: רונן אקרמן
שיווק מותגי מואט הנסי על ידי אספריט מחזק את מעמדה כיבואנית ומפיצה משמעותית בשוק ה- HoReCa מלונות, מסעדות ובתי קפה כמו גם לצרכני הקצה.
מותגי LVMH מצטרפים לפורטפוליו רחב ומשמעותי של מותגי יוקרה מקוריים המיובאים ע"י אספריט ביניהם: יינות של היקבים  זנטו, זימה, ברנקאייה, ביונדי סנטי, ירמאן, מיונטו, אלברט בישו, פסקל ג'וליבה, דומיין ויינבאך, קונדה ואלדמר ברונייה, טיו פפה, טיילור, פונסקה, גאלו ועוד, ומותגי אלכוהול כדוגמת: וודקה טיטוס, וודקה מולין, מסקל אמורה, רום גוזלינג, פסטיס הנרי ברדווין, ג'ין לונדון מס 1, אוזו בארביאני, בירה מיתוס ועוד.
 
עמית סלובטיק מסר כי "אנחנו מברכים על הצטרפותה של טל כץ לצוות השיווק המוביל את מהפיכת מחירי משקאות היוקרה בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה