יח"צ

מיזוג בעולם הפרסום החרדי: קבוצת גל אורן לרנר ממזגת לתוכה את בטר דיגיטל

קבוצת גל אורן לרנר BSD ממזגת לתוכה את חברת בטר דיגיטל, חברת הדיגיטל הגדולה ביותר במגזר החרדי והדתי: "הקורונה האיצה תהליכים בתחום הדיגיטל כך שהחשיפה וההשפעה על המגזר היא דרמטית"  
יהודה לוינגר |  1
גל אורן ובטר דיגיטל (צילום גל אורן לרנר יחצ אפרים מנחימוב)
קבוצת גל אורן BSD -גל אורן לרנר BSD הודיעה היום (חמישי) כי צירפה לשורותיה את חברת הדיגיטל בטר דיגיטל (Better Digital). במסגרת המיזוג תוקם מחלקת דיגיטל מורחבת הכוללת את פעילות לקוחות בטר דיגיטל יחד עם לקוחות הדיגיטל של  גל אורן לרנר.
את מחלקת הדיגיטל המורחבת ינהל שמואל דרילמן, מוותיקי הפרסום המגזרי בדיגיטל, והפעילות כולה תפעל תחת גל אורן לרנר, במטרה להציע ללקוחות הקבוצה מעטפת שירותים מורחבת הכוללת מלבד יכולות הדיגיטל המורחבות גם את שירותי הפרסום, יחסי הציבור וההפקה המתקדמים של הקבוצה.
המחלקה החדשה של בטר דיגיטל מקבוצת גל אורן לרנר תהיה הגדולה במגזר החרדי והדתי מבחינת היקפי הלקוחות והתקציבים בדיגיטל. 
לדברי אורן אלימלך מנכ"ל קבוצת גל אורן לרנר, ההחלטה להשקיע ולהרחיב את הפעילות בתחום הדיגיטל, מגיעה כחלק מאסטרטגיית ההובלה בפרסום המגזרי, והטמעת הדיגיטל כחלק אינטגרלי מהחדשנות הפרסומית גם במגזר הדתי והחרדי. 
שמואל דרילמן מייסד ומנכ"ל בטר דיגיטל אומר כי משבר הקורונה האיץ את המעבר לעולם הדיגיטאלי וכי החיבור הזה ייטיב עם לקוחות שייהנו כעת ממחלקת דיגיטל מקצועית שתצטרף למחלקות יחסי הציבור, הפרסום, והאירועים של הקבוצה: "אני שמח להצטרף לקבוצה גדולה ואיכותית של אנשים, יחד השמיים הם הגבול", אמר.
דרילמן מציין כי למעלה מ-66% מהחברה החרדית משתמשים היום באינטרנט וצורכים דיגיטל, נתון גבוה יחסית לשנים קודמות, וכי משבר הקורונה האיץ את החשיפה לדיגיטל בכל המגזרים, ובוודאי במגזר החרדי. 
קבוצת הפרסום גל אורן לרנר קיימת מעל 40 שנה ומנהלת את הפרסום של סדרת מותגים מובילים מהשורה הראשונה במגזר הדתי והחרדי, כדוגמת בנק הפועלים, תנובה אגד, אל על, קופ"ח  מאוחדת, עיריית ירושלים, קבוצת ישראל היום, סיעת ש"ס, ניר ברקת, עמותות חברתיות, מגזר שלישי קמפיינים ייחודים ונוספים, המטופלים על ידי מותגי קבוצת גל אורן לרנר במגזר הדתי והחרדי.
חברת בטר דיגיטל הינה משרד הדיגיטל וותיק במגזר הדתי והחרדי, המטפלת בלקוחות משמעותיים בתחומי הצרכנות, הנדל"ן וכן עמותות גדולות, בין לקוחותיה נמנים: בר המים נעם1, עמותות יד אליעזר ויד לאחים, וחברות הנדל"ן ISA גרופ, והקבלן יהודה רחמים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאז שפרח לרנר הורחקה מרוה"מ המשרד הזה לא שווה כלום
    שטערצ'לה 11/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והלקוחות באים בעיקר מכוח האינרציה
    סגור