יח"צ

אנסמבל ציפורלה נבחר להוביל את קמפיין בלאק פריידי של אתר וואלה!שופס

לכבוד לחגיגות הבלק פריידי, אתר וואלה שופס עולה בקמפיין רשת בכיכובם של אנסמבל ציפורלה, קבוצת התיאטרון המצליחה. היקף ההשקעה בקמפיין מוערך בכ-500 אלף שקל
יהודה לוינגר | 
אנסמבל ציפורלה (צילום יחצ)
התיאטרון העצמאי אנסמבל ציפורה נבחרו להוביל את קמפיין בלאק פרידיי של אתר וואלה שופס!. אנסמבל ציפורלה יצרו, כתבו והלחינו שיר על יוני. השיר מבוסס על ביצוע של אחד השירים המושמעים ביותר בתקופה האחרונה "ג'וני". את הקמפיין ניהלו משרד הפרסום מנצ' במשותף יחד עם אנסמבל ציפורלה אשר גם היו אחראיים להפקה כולה.
יוסי כץ, סמנכ"ל השיווק של וואלה!שופס מציין כי "בבלאק פריידי המדיה מלאה במסרים מסחריים וכל מה שנשאר לצופה זה רק "מבצע בלאק פרייד"  ואין בידול ונכסיות למותג כזה או אחר. זו הסיבה שהחלטנו השנה לצאת עם קמפיין שונה על מנת לתפוס את תשומת הלב של הצרכנים רגע לפני החלטת הקנייה באמצעים הדיגיטליים עם שיר מוכר, כיפי וקליט שלא יוצא מהראש ומבוסס על להיט שקל להזדהות איתו".
השנה במבצעי בלאק פריידי, מסרו מוואלה!שופס כי הם מתחייבים למחיר הזול ביותר למבצעים. אם ימצא מחיר זול יותר במקום אחר, הלקוח יקבל את ההפרש חזרה. בנוסף, תינתן גם אפשרות ל-36 תשלומים על כל מוצרי האתר, ללא ריבית, לכל חודש נובמבר. המבצע יימשך כשבועיים עד סוף חודש נובמבר.
המוצרים שהשנה מככבים הם בראש וראשונה מחשבים שנחטפים בכמויות רבות רבות בגלל הלימוד מרחוק וכמובן כל המוצרים ההקפיים אשר כוללים מצלמות, מקלדות, עכברים וריהוט משרדי שכולל שולחנות וכיסאות מחשב.
בנוסף,  מוצרי כושר ביתי לסוגיהם השונים הפכו ללהיט עקב סגירת מכוני הכושר. כמו כן מוצרי חשמל ביתיים בעיקר למטבח כמו מקפיאים ושקשורים להכנת אוכל, מיקסרים, בלנדרים, תנורים, אופי לחם, מכונות קפה ושייקרים. הגשם שהתחיל מביא איתו גם מבול של הזמנות למוצרי חימום לחורף בעיקר מייבשי כביסה ותנורים. מסורתית מבצעי בלאק פריידי הם בעיקר בעולם האלקטרוניקה סביב מסכי טלוויזיה, רמקולים, קונסולות משחק, אוזניות ועדיין מבצעי עומק בקטגוריה זו נשמרו גם השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה