יח"צ
הרייטינג מתורגם לכסף: זכויות "הזמר במסכה" נקנו עבור אירועי חברה
זכויות הפורמט של התחרות הצבעונית נמכרו לחברות ההפקה b.y ו–Thisplay live לצורך הפקת אירועים בחברות וארגונים. העסקה מוערכת בכחצי מיליון שקלים
התכנית "הזמר במסכה" רק הגיעה לאחרונה למדינת ישראל וכבר הצליחה לגרום לרעש גדול ולשגע חצי מדינה. התכנית מדגישה את הייצר המציצני של כל אחד ואחת מאיתנו, כאשר כולם רוצים לדעת מי מסתתר מתחת למסכה ואפילו קמו קבוצות ברשתות החברתיות שמדברות רק על זה. ערוץ קשת שמשדר את התכנית גורף רייטינג רב בכל פרק וכעת ההצלחה מתורגמת גם להכנסה נוספת.
קבוצת ההפקה b.y וחברת Thisplay live רכשו בהפקה משותפת את זכויות הפורמט "הזמר במסכה" לאירועים בחברות וארגונים. הפורמט הבינלאומי הותאם לאירועי חברה. בהשתתפות מלאה של עובדי החברה או זמר מפורסם, כל מופע יורכב משישה נאמברים בימתיים שילוו בקליפ תעודת זהות קצר שיציג רמזים על הדמות, ביצוע השיר עצמו, ולאחריו - ניחוש הדמויות ע"י העובדים. גורמים בתעשייה מעריכים את שווי העסקה בחצי מיליון שקל.
האולפן, התחפושות, וההפקה המוזיקלית עומדים בקנה אחד עם התכנית שמשודרת בקשת 12 ובעולם. תוכן התוכנית, חומרי הוידאו שיצולמו במיוחד, בחירת השירים, ויצירת התחפושות יופקו במיוחד עבור כל מופע בהתאם למסרים ולאופי החברה עם דגש על מוצרים, שירותים ודמויות מרכזיות בארגון.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.גאוני (ל"ת)מישהו 11/2020/24הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.תגובה לתגובהמאיר המהיר 11/2020/24הגב לתגובה זו0 0מקווה שהמערכת לא תסנן תגובותסגור
-
1.בלוף במסכהמאיר המהיר 11/2020/24הגב לתגובה זו0 0למי אתם מספרים את הסיפורים גבורה והצלחה של התוכנית פח משודרת ללא רייטינג ועם חרם צרכנים .מזמן צריכים להודות בכישלון .סגור