יח"צ

אם תראו את שחקני מכבי תל אביב מקדמים מחשבים של DELL, אל תהיו מופתעים

קבוצת המחשבים חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצת הכדורסל המצליחה, במסגרתו יינתנו הטבות לאוהדי הקבוצה שירצו לרכוש מחשבים של החברה - פרטים נוספים בכתבה
מערכת ice | 
משמאל לימין, ליאור פוני מנכ"ל Dell Technologies ודורון ג'מצ'י סמנכ"ל שיווק וקשרי קהילה במכבי תל אביב (צילום אוהד רומנו)
חברת המחשבים DELL הודיע היום (שלישי), על שיתוף פעולה עם קבוצת הכדורסל מכבי (Playtika) תל אביב.  במסגרת שיתוף הפעולה יינתנו הטבות ייחודיות על מוצרי DELL ל"מכביסטים" אוהדי הקבוצה. כמו כן, יופק סרטון מיוחד לקידום שיתוף הפעולה בין המותגים בהשתתפות שחקני הקבוצה, שגם ייקחו חלק בפעילות עם הקהילה תחת הלוגו MACCABI SPIRIT.
אביחי נאמן, מנהל תחום המחשוב האישי, לצרכן הפרטי ב"דל" טכנולוגיות ישראל, מציין כי "הפתרונות שאנו מציעים ידועים בביצועים שלהם - בחדות, בדיוק, בעוצמה ובאבטחה - והחיבור לקבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב חופף לערכים אלו. אנו בטוחים כי השגרירים החדשים שלנו במכבי יחשפו את פתרונות Dell  ויתרונותיהם לכל מסך טלוויזיה בבית".
בתקופה האחרונה הקבוצה נעה לכיוונים טכנולוגיים ויוצרת שותפות עסקיות עם חברות מובילות בארץ ובעולם בתחומים האלה, אמר עדלי מרכוס, מנכ"ל הקבוצה.
עוד הוסיף, "שמנו לנו למטרה להגיע לשותפות אמיתית לדרך עם חברת מחשבים וטכנולוגיה פורצת דרך, מהמובילות בעולם, ואני שמח על ההסכם עם Dell. מדובר במותג שנותן פתרונות יצירתיים לעסקים ולאנשים פרטיים בכל רחבי העולם, ארגון עם אחריות ומעורבות חברתית וזה בדיוק סוג החיבור שרצינו. אני מאחל לנו הצלחה. השמיים הם הגבול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה