יח"צ

לא רק ארומה ישראל: תקציב היח"צ של רשת "הסטוק" עובר לקבוצת Holylion

הקבוצה בניהולו של גילי כהן צירפה את רשת הדיסקאונט ללקוחותיה ובנוסף גם  את מותג הלייף סטייל BROWAN BOURBON ואת מסעדת השף נינה ביאנכה
מערכת ice |  1
הסטוק (צילום יחצ)
פירמת יחסי הציבור של גילי כהן HLC שהוקמה לפני מספר חודשים, גייסה בימים אלו שורת לקוחות ביניהן, רשת "הסטוק" המונה כ-38 סניפים בישראל, מסעדת השף נינה ביאנכה ומותג הלייף סטייל BROWAN BOURBON.
כמו כן, הכריזה הקבוצה על צירוף לקוחות נוספים. חטיבת הנדל"ן של הקבוצה תטפל בשיווק והמכירות של פרויקט הנדל"ן "צמרות נווה דוד" של חברת שיכון ובינוי וחברת צמיחה ישראל.
חטיבת המיתוג ובניית האתרים החדשה של BRAIN HUB אף היא מצרפת לקוחות חדשים וביניהם:  Trikonaשל עומר רוזנברג, YD-JEWELRY, מדי פוד ועוד. 

חברת האסטרטגיה של הקבוצה BRAIM HUB מובילה בחודשים האחרונים את קמפיין הבחירות לנשיאות הבורסה ליהלומים של איש היהלומן ואיש העסקים שי שניצר. כמו כן מובילה החברה את מאבק ארגון הסטודנטים במכללות הבלתי מתוקצבות בישראל, את פעילות האסטרטגיה של ארגון הסטודנטים של המכללה למנהל, היא מעניקה ליווי כולל למכללה הבינלאומית למאמנים ומנטורים בראשות אילן דבש ולמאמן עומר רוזנברג מפתח.
חברת TWOBETALENT בשותפות עם סוכן השחקנים מתן סימן טוב תמשיך לטפל בכל הפן המסחרי והעסקי של שחקן ה- N.B.A הישראלי דני אבדיה ומדווחת על מו"מ עם טאלנטים נוספים.
HOLYLION GROUP הוקמה לפני שנה ע"י גילי כהן. לאחר שפרש מ-G GROUP פתח כהן את סוכנות האסטרטגיה BRAIN HUB. בעבר טיפל כהן במותגים רבים בתחום האסטרטגיה, ניהול המשברים והיח"צ: כגון איקאה, קבוצת שסטוביץ, קבוצת נטו בבעלות משפחת עזרא, חברת התרופות דקסל פארמה, ארגון התרופות ללא מרשם, ג'ונסון אנד ג'ונסון, קולגייט, תדיראן, מחלבות גד, פיצה האט ולקוחות מסחריים רבים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גילי מאמין לעצמו ? מביך (ל"ת)
    אורן 12/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור