יח"צ

מירב פרסי צדוק ודפנה טריואקס קיבלו את תקציב eToro בניהולו של יוני אסיא

משרד היח"צ בניהול השותפות הודיע על קבלת התקציב היוקרתי של פלטפורמת ניהול ההשקעות. בנוסף קיבלו את תקציב קלאריטי קפיטל, חברת בוטיק לניהול השקעות 
שרון טל |  1
מימין: דפנה טריואקס מירב פרסי צדוק ויוסי קוצ׳יק (צילום יוסי צווקר)
שני תקציבים יוקרתיים למשרד יחסי הציבור והיעוץ התקשורתי אסטרטגי פרסי צדוק - קוצ'יק – טריואקס:  eToro בניהולו של יוני אסיא, וקלאריטי קפיטל. 
השותפות מירב פרסי צדוק ודפנה טריואקס הודיעו כי המשרד קיבל לידיו שני תקציבי יחסי ציבור של חברת הפינטק  eToro  וחברת ניהול ההשקעות קלאריטי קפיטל, שלשתיהן מוקדי פעילות בארץ ובעולם.
דפנה טריואקס המנהלת את קבוצת הלקוחות הבינלאומיים של החברה אמרה: "בעוד שהעולם המשובש שחווינו השנה נמשך אל תוך השנה הבאה, יותר ויותר גופים עיסקיים ומוסדיים גם יחד, מבינים את עוצמתם והשפעתם של יחסי ציבור טובים. משמעות הדבר שאירגונים חכמים הבינו כי כלי זה אינו מהווה מותרות אלא הכרח. אני מודה לאיטורו ולקלאריטי על שבחרו בנו".
פלטפורמת eToro מאפשרת לאנשים להשקיע במגוון נכסים לפי העדפתם, החל במניות, סחורות, מטבעות, תעודות סל, מדדים ומטבעות קריפטו. החברה רשמה צמיחה משמעותית עקב העניין הגובר בשוק ההון שנוצר בתקופת מגפת הקורונה
קהילת eToro העולמית מונה מעל 17 מיליון משתמשים רשומים ברשת חברתית, אשר באפשרותם לשתף את אסטרטגיות ההשקעה שלהם, כך שכל משתמש יכול לעקוב אחרי הגישות שהצליחו ביותר ולאמץ אותן. החברה נמצאת כעת בתהליך מואץ של גיוס עובדים חדשים.
קלאריטי קפיטל, נחשבת לחברת בוטיק מובילה לניהול השקעות, בעלת משרדים בתל אביב ובניו יורק, המספקת שירותי ניהול הון וניהול השקעות למשקיעים פרטיים ומוסדיים ברחבי העולם, ובכלל זה אנשים פרטיים, משפחות, קרנות, עיזבונות ומוסדות. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים ומוצרים פיננסים הכוללים ניהול הון פרטי, פאמילי אופיס, קרנות גידור וקרנות חוב פרטי, אסטרטגיות אחריות חברתית וערכית (Socially Responsible Investing) והפצת קרנות מוסדיות. ייחודה של קלאריטי קפיטל בכך שהיא מפוקחת על ידי שלוש רשויות: הרשות לניירות ערך בישראל, רשות ניירות ערך בארה"ב (Securities and Exchange - SEC Commission), והרשויות הקנדיות של אונטריו ושל קוויבק.
בין לקוחות החברה נימנים: אסותא שהצטרפה לאחרונה, ויזה, פורד, יונייטד איירליינס, ספקטרוניקס אמרסון, נעמת, INSS, קרן רש"י, ואחרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מכון טאוב לא קשור
    מכון טאוב לא קשור 01/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכון טאוב (למעשה, מרכז טאוב) לעולם לא היה לקוח של משרד היח"צ הזה
    סגור