יח"צ

תקציב הנדי-קיור לייזר מקבוצת סיגמא עובר לחברון זלצמן

תקציב הפרסום של מכשיר הלייזר הראשון והיעיל ביותר לכאבים עובר לחברון זלצמן, שם יהיו אחראים לאסטרטגיה החדשה שתוביל את הנדי-קיור לייזר ב-2021 ובקמפיין חדש שיעלה בשבועות הקרובים בטלויזיה, בפרינט ובדיגיטל.
כפיר אדר | 
חברון זלצמן. גבי זלצמן ודודי חברון (צילום אילן בשור)
קבוצת סיגמא, המתמחה במוצרים איכותיים לחיים, בחרה במשרד הפרסום חברון זלצמן לטפל במכשיר הנדי-קיור לייזר ובניואה, מכשיר אנטי אייג׳ינג מהפכני לטיפול ביתי. במשרד חברון זלצמן יהיו אחראים לאסטרטגיה החדשה שתוביל את הנדי-קיור לייזר ב-2021 ובקמפיין חדש שיעלה בשבועות הקרובים בטלויזיה, בפרינט ובדיגיטל.
מכשיר הנדי-קיור לייזר, הינו היחיד בתחומו הרשום FDA, מאושר על ידי משרד הבריאות וכן בעל 4 אנרגיות מוכחות המטפלות בכאבים ודלקות. רופאים רבים ממליצים על המכשיר והטיפול בו מלווה על ידי יועצי כאב מוסמכים.
מיכה ברנע, מנכ״ל קבוצת סיגמא מסר: "למותג ומוצר מעולה חיפשנו שותפים מעולים ובחברון זלצמן מצאנו פרטנרים אמיתיים שימשיכו את הצמיחה של החברה", דודי חברון, מנכ״ל משותף חברון זלצמן: "שמח לקבל למשרד שלנו את המותגים הנפלאים של קבוצת סיגמא. אני בטוח שהעבודה שלנו תקל על הכאב של לקוחות חדשים רבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה